Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Iskall

V inspirert tegnefigur. Av en eller annen grunn ser det ut som en katt. Ikke spør hvorfor. Bakgrunnen kan minne om et flammehav som er satt til svart/hvitt. Personen i bildet er akkurat slik den skal være.

10/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Johan.

80x80

Ramme

Ganske stilig motiv, kule farger (jaja, er bare rød, svart og hvit, men det var stilig).

Denne avataren vil jeg kunne huske, så jeg gir den

8/10

Deadstar, kan du forøvrig forklare meg hvorfor det å ha bilde av en arm er homsete? Altså, om du virkelig har holdningen at et hvert objekt eller bilde som inneholder kroppsdeler fra ditt eget kjønn er homsete, så mener jeg at du har et stort problem. Det å rakke ned på ting fordi det er "homsete" er forøvrig også bare tull.

Lenke til kommentar
Johan.

80x80

Ramme

Ganske stilig motiv, kule farger (jaja, er bare rød, svart og hvit, men det var stilig).

Denne avataren vil jeg kunne huske, så jeg gir den

8/10

Deadstar, kan du forøvrig forklare meg hvorfor det å ha bilde av en arm er homsete? Altså, om du virkelig har holdningen at et hvert objekt eller bilde som inneholder kroppsdeler fra ditt eget kjønn er homsete, så mener jeg at du har et stort problem. Det å rakke ned på ting fordi det er "homsete" er forøvrig også bare tull.

jeg liker bare ikke å se på en mann og vurdere det jeg ser, kan ikke no for det :shrug:

og hva i svarte rakket jeg ned på, jeg sa bare jeg er ikke homse, jeg sa ikke at det var noe galt i at andre er det.

hadde jeg derimot sagt, forbanna homse bilde, er du en homse eller Johan, hadde det vert noe annet...

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Wikipedersen

+ Artig motiv som passer med sigantur

+ Liker fokuset

+ Greie farger

+ 80x80 og ramme

- litt rotete bakgrunn

9/10

@ Corporal Clegg: Tok meg friheten til å lage en avatar av Dark Side of the Moon som du kan bruke jeg :)

post-140029-1248650847.gif

Lenke til kommentar

Avataren din er morsom med fine, og klare farger. Det blir ofte litt overkill med navnet i avataren, men her funker det greit. Og det blir alltid pluss for ramme. Det at du har laget den selv er også ganske stilig.

8/10

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...