Haugli Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Rabbid: + Passer til nicket + Humoristisk + Fine farger og grei kvalitet Ikke no å stå på her så 9/10 Ikke vurder min, er ikke ferdig. Endret 3. juli 2009 av iPlex Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 iPlex har ingen avatar 0/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Siden jeg ikke får opp noe avatar fra iPlex hopper jeg over han og Kalars, og går rett på Rabbid sin. Rabbid: Dette er en.. rabbid fra Rayman Raving Rabbids(?) satt inn i et skrik bilde. Du har nok sikkert funnet bildet på google eller noe, det er ganske bra laget. Avataren er lett gjenkjennelig, har behagelige farger og fyller reglene på forumet fullt ut, som er bra. Det er også lett å huske den med tanke på at den står i stil med nicket. Det som trekker ned er at avataren virker litt barnslig, litt fjortiss... no offence altså men. 8/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) way to blurry kan bare se at det er farger, ser ut som den er pælma inn i no paint aktig og bare blitt smørt utover. 3/10 Endret 3. juli 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Pondus er en kjekk kar 10/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 dårlig kvalitet små morsomt tho 5/10 Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 DEADSTAR + Pondus + gjennomsiktig bakgrunn - synest de hadde passet bedere med ramme med gjennom siktig bakgrunn 7/10 Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Manzuet Fin avatar, men ikke så veldig originalt og heller ikke i spesielt god kvalitet. Pluss for gjennomsiktig bakgrunn og ingen ramme da det passer bedre til akkurat dette bildet. 8/10 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 iPlex + Lett å huske deg - Kjedelig 4/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 bob pretty woman ramme hadde gjort seg. 7/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 DEADSTAR: + Pondus er en staut kar + 80x80 + God kvalitet + Huskes - Litt kjedelig - Matcher ikke brukernavn 7/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 KongKake: THE CAKE IS A LIE! 10/10 Marker herfra for å lese skjult vurdering: Orginal avatar fra det geniale spillet av Valve, Portal. Dette bildet kjenner en gamer som meg lett igjen og husker det derfor deretter. Bildet i seg selv er av god kvalitet, og fyller reglene på forumet helt ut + ramme. Avataren står også i stil med nicket og er lett gjenkjennelig. Egentlig ingenting å rakke ned på her. Full score. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 igjen. det ser ut som noe du har pælma inn i et redigeringsprogram og smørt utover 3/!0 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vel, det er nok fordi du ikke helt vet historien bak. Greit nok at det ser ut som at den er smurt utover, men folk har hele tiden klaget på at jeg har hatt for skarp overgang mellom himmelen og helvete. Dette bildet representerer en historie jeg skrev, og la ut på forumet her. The Demon from Heaven. I avataren ser du kampen mellom Himmelen og Helvete, som til slutt endte "uavgjort" og til slutt skapte jorden. I følge historien, selvom dette egentlig ikke står der nå. DEADSTAR Har aldri vært noe særlig interessert i Pondus eller tegneserier generelt. Avataren er ikke særegen eller noe særlig orginal. Har sett flere Pondus avatarer på forumet her før... Avataren i seg selv, som et bilde, er av god kvalitet og er gjennomsiktig rundt. Hvis det ikke finnes flere aktive brukere med en lignende avatar kan det også være lette å huske denne. 4/10 Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Newt32 Etter min smak er den litt for blurry, men på en annen side blir man mer nysgjerrig og studererer den nermere. Fine og behagelige farger, og pluss for 80x80 og ramme; 8/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 + Tøff + Ku + Briller - Ser hint av jpeg-artifakter. - Litt stock 7/10 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Blomsterbob: +fine farger + litt stilig -Er det en logo for noe? -Hva står inni den? -Vansklig å huske 4/10 fra meg Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 MadsFN + Kakemonster + Fargen Blå - What? 5/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 -MK-: - ingen ramme + stilige farger + stilig motiv + grei kvalitet + passer til brukernavnet ditt (MK = MørK (føler jeg det blir sammen med avataren)) Alt i alt, en ganske fin avatar. 8/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Blomsterbob: +fine farger + litt stilig -Er det en logo for noe? -Hva står inni den? -Vansklig å huske 4/10 fra meg Det er logoen til Linux Mint og det står "LM". Groening: Genial avatar som er tøff og... Genial! 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå