Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg ikke får opp noe avatar fra iPlex hopper jeg over han og Kalars, og går rett på Rabbid sin.

 

Rabbid:

 

Dette er en.. rabbid fra Rayman Raving Rabbids(?) satt inn i et skrik bilde. Du har nok sikkert funnet bildet på google eller noe, det er ganske bra laget. Avataren er lett gjenkjennelig, har behagelige farger og fyller reglene på forumet fullt ut, som er bra. Det er også lett å huske den med tanke på at den står i stil med nicket. Det som trekker ned er at avataren virker litt barnslig, litt fjortiss... no offence altså men.

 

8/10

Lenke til kommentar

KongKake:

 

THE CAKE IS A LIE!

 

10/10

 

Marker herfra for å lese skjult vurdering:

Orginal avatar fra det geniale spillet av Valve, Portal. Dette bildet kjenner en gamer som meg lett igjen og husker det derfor deretter. Bildet i seg selv er av god kvalitet, og fyller reglene på forumet helt ut + ramme. Avataren står også i stil med nicket og er lett gjenkjennelig. Egentlig ingenting å rakke ned på her. Full score.

Lenke til kommentar

 

Vel, det er nok fordi du ikke helt vet historien bak. Greit nok at det ser ut som at den er smurt utover, men folk har hele tiden klaget på at jeg har hatt for skarp overgang mellom himmelen og helvete. Dette bildet representerer en historie jeg skrev, og la ut på forumet her. The Demon from Heaven. I avataren ser du kampen mellom Himmelen og Helvete, som til slutt endte "uavgjort" og til slutt skapte jorden. I følge historien, selvom dette egentlig ikke står der nå.

 

 

DEADSTAR

 

Har aldri vært noe særlig interessert i Pondus eller tegneserier generelt. Avataren er ikke særegen eller noe særlig orginal. Har sett flere Pondus avatarer på forumet her før... Avataren i seg selv, som et bilde, er av god kvalitet og er gjennomsiktig rundt. Hvis det ikke finnes flere aktive brukere med en lignende avatar kan det også være lette å huske denne.

 

4/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...