blured Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) DEADSTAR + Avataren passer til navnet + 80x80 + Ramme - Bildekvaliteten rundt stjernen/solen ser litt dårlig ut - Personlig syntes jeg det er ganske kjedelig motiv +/- En husker brukeren din ganske godt, men det er ikke hovedsakelig på grunn av avataren , (les: STORE BOKSTAVER...) 5.5/10 Endret 7. juni 2009 av macros. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 macros +kvalitet +kjenner deg igjen en japse som skyter seg selv (wtf) alt i alt en stilig avatar 7/10 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Mye bedre enn den forrige avataren din jeg vurderte + Fargerikt motiv, som fanger oppmerksomhet + Lett gjenkjennelig + Ramme + God kvalitet + Fin bakgrunn - Den uleselige skriften nede til høyre som bare er en liten detalj, (vet ikke om det har vært noe skrift, men det ser ut som det) - hvite flekkene over solstrålene som jeg ikke ser hva er. 9/10 Endret 7. juni 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 -TuX- Genialt avatar! Artig motiv og en super-ramme Kunne godt pirka litt på fargene. 9/10 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ajaco + 80x80 + ramme + fine varme farger + stilig motiv En av de beste jeg har sett 10/10 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Sveern + Bra motiv + Bra bakgrunn som ikke fanger for mye oppmerksomhet + Det rundt den høyre hånda som framhever at han vinker + Skilt med ditt eget navn + God kvalitet + Lett å huske - litt for mye svart på bakrunnen 9,5/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 -TuX- Stilig avatar! Kjempe tøft med den rammen og i tillegg er de med en pingvin. Kvaliteten kunne ha blitt bedre, pluss at det er noen små ting som burde ha vært fjerna. Men ellers bra. 8/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 n4w litt lys avatar manga aktig er ikke min stil 6/10 Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Liker fargene og dessuten en absolutt gjenkjennelig avatar! Ramme er jo også fint det. Veldig grei avatar med intet spesielt å trekke ned på. 8/10 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 SiMoB + 80x80 + Dexter - stygg ramme - likte ikke den røde bakgrunnen 6/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 sveern +navn på skilt:P +fine farger det er ingenting å trekke ned på, men den mangler det lille extra 9/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 DEADSTAR Denne røde solen med sine solstråler gjør avataren lett gjenkjennelig, men bringer den ikke til tops av den grunn. Den har også en liten tekst nede ved høyre hjørne, hva står det der mon tro? Uansett, en fargerik avatar, helt greit motiv, liker ikke solen og strålene så godt, men du skal alikevel få en karakter som er midt på treet. 5/10 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hmm...ganske standard avatar..ikke noe spesielt liksom 5/10 Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 jeg digger det bildet men alle trekker for ramme så jeg får henge på! 9/10 nesten! søren har ikke ramme selv Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 superkaisa Bilde av en eller annen som sitter på en kjempe laptop (?) Dårlig kvalitet og ingen ramme. Liker den ikke i det hele tatt. :/ 1/10 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 n4w + 80x80 + ramme + greit motiv og fine farger + passer egentlig ganske bra inn på forumet En av de virkelig bedre avatarene 9,5/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Sveern Bedre bakgrunn denne gangen! Og det er det samme dyret med et skilt med brukernavnet. Men syntes ikke att tegningen og bakgrunnen passet så godt sammen. Det er det jeg mener da men. 8/10 Lagde et med bakgrunn om hvordan jeg syntes det skulle ha blitt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 n4w + 80x80 + ramme + greit motiv og fine farger + passer egentlig ganske bra inn på forumet En av de virkelig bedre avatarene 9,5/10 Takker for forslaget, så det forrige gang du posta det og, men liker å gjøre ting selv Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skjer med at folk tror det er hentai? Det er fra en animeserie/en manga. Anyway: Sveern + Stilig motiv + Ditt eget navn + Ramme + Passer inn i forumet + Morsom + 80x80 + God kvalitet - Ingenting? Dette er en avatar jeg vil kunne huske, og i tilleg vil jeg kunne klare å huske navnet ditt, siden du har det i avataren. En veldig god avatar, men får ikke topscore, ettersom jeg føler det mangler et eller annet som jeg ikke klarer å sette fingere på. 9/10 Det jeg ikke klarte å sette fingeren på var bakgrunnen, fant jeg ut. 10/10 fra meg nå som den er på plass! En flott avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå