superkaisa Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 sitronsaft fint bilde, fine farger. Litt vanskelig å se hva det er, men kanskje det skal være san. 9/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 superkaisa: - ingen ramme - dårlig kvalitet - den lille teksten oppe i hjørnet - egentlig ikke noe bra motiv å ha som avatar 1,5/10 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 sitronsaftLitt vanskelig å se hva det er, men kanskje det skal være san. Det er en erkeengel! han over meg: Liker det egentlig ikke, synes fargene blir litt negative og kjedelig. Ellers + for futurama-motiv. Ramme og slikt er litt care for meg. 5/10 Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 sitronsaft + mye farger (god sommer stemmning ) + minner meg om gresk mytologi - litt uskarpt bilde 8/10 Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 + Fleksnes er kult. - Litt blasse farger og uklare linjer i bildet. Stort originalbilde som er skalert ned, slik at linjene blir dårlige, så ikke din feil da. 7/10 Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Billy-the-kid Jeg syntes det var et tøft bilde med bra motiv og bakrunn! 10/10! Likte den! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Superkaisa: Synes kanskje din er litt for knotete å se hva er for noe, den er litt vel detaljert, også grå i tillegg... hm. Men når jeg kikker nærmere etter er det et gøyt motiv, og det virker som om det somehow gjenspeiler brukernavnet ditt(førsteinntrykk i alle fall) Tror jeg setter en 7/10 på den her jeg! Enn mitt da? Endret 6. juni 2009 av SondreOverby Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sondre: - kornete - trengt oppe i hjørnet - ikke standard format + digger oransje + ramme 3/10 Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Matsemann: Finn voffs. Artig bilde, men litt standard. (Føler jeg har sett mange slike bilder før) 7,3/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Heffer: - ingen ramme (ta heller å ha gjennomsiktig bakgrunn) - dårlig kvalitet + ser hjemmelaget ut + stilig motiv - lite motiv Above average. 6/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Groening: Avataren din passer godt til brukernavnet, og du er derfor lett å kjenne igjen. Bildet har god kvalitet, men litt slappe farger. Jeg synes også rammen er litt voldsom. Tror avataren din har sett mye bedre ut med en rammetykkelse på en pixel, men det er min mening. 5/10 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mevon Likte avataren din ganske godt, jeg har alltid hatt en kjærlighet for ørner, ja fugler generelt. Ørnen er en mektig skapning. Kongen av himmelen, og det sier sitt. I tillegg er det ramme, og det er en ypperlig bruk av det gylne snitt. Mer enn full pott, 10/10. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sitronsaft Fint bilde, bra kvalitet. Fra "The last Samurai"? Ingen ramme trekker ned. 8/10 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Bra avatar til å være et bilde av en vannkjøler, men noe mørke farger. Synes ikke den skilte seg noe spesielt ut, og er etter min mening ikke så lett gjenkjennelig. Pluss for at det er fra prosjektet ditt i signaturen. 6/10 Ingen kan klage på at jeg ikke har ramme Endret 6. juni 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 litt dårlig kvalitet kjedelig avatar 2/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 DEADSTAR: - dobbelramme trengs ikke på denne - dårlig kvalitet - hva er det med den gule bakgrunnen? - personen blir litt liten Ganske dårlig avatar. 3/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 groening + futurama/simpsons +ramme blir litt grønn og kjedelig 7/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Deadstar Et bilde av en mann som står med ryggen mot oss. Holder et etui til en gitar (?) Syntes ikke akkurat at bakgrunnen er noe særlig. Mer forstyrrende. Og her trengs heller ikke en dobbel ramme. 3/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hmmm på min er det ikke dobbel ramme n4w litt lys avatar manga aktig er ikke min stil 6/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jo, svart ytterst og en mørk grønn(?) rett innenfor. VURDER DEADSTAR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå