Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med at folk tror det er hentai? Det er fra en animeserie/en manga.

Anyway:

Sveern

+ Stilig motiv

+ Ditt eget navn

+ Ramme

+ Passer inn i forumet

+ Morsom

+ 80x80

+ God kvalitet

- Ingenting?

Dette er en avatar jeg vil kunne huske, og i tilleg vil jeg kunne klare å huske navnet ditt, siden du har det i avataren.

En veldig god avatar, men får ikke topscore, ettersom jeg føler det mangler et eller annet som jeg ikke klarer å sette fingere på.

9/10

Lenke til kommentar

Sveern:

Liker avataren, artig motiv og avlsappende farger som ikke virker støtende på noe vis. Jeg vil trekke ned litt pga. manglende elementer i bakgrunnen, en hvit bakgrunn kan bli litt kjedelig. For mye elementer vil også virke forstyrrende, så en mellomting hadde vært perfekt.

Uansett vil jeg gi deg en over middels god karakter;

7/10

Lenke til kommentar

Sveern

Stilig avatar av et eller annet dyr. Avataren har noe med deg og gjøre så det skal du få pluss for :p

Ellers er den i god kvalitet og den har ramme. Savner en bakgrunn på avataren din, så denne kunne like så godt ha vært transparent.

Men ellers en kjempe tøff avatar!

8/10

Tok meg den frihet å lagde et eksempel med transparent og en med bakgrunn. :wee:

The Prophet

Samme gamle. :wee:

10/10

av-140039copycopy.gifav-140029copy.gif

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Addan

En engel med en rød aktig bakgrunn. Kan minne om en ørken med tanke på hvordan bakken ser ut. Et ganske stilig bilde, men syntes at det er en anelse uklart. Mye forskjellig i bildet som også gjør det litt forvirrende, men ellers syntes jeg det er bra. :)

8/10

Lenke til kommentar

MrMaker:

+ god ramme

+/- tvilsom kvalitet

- likte ikke at skjorta var det eneste med farge. Røyken hadde vært mer likbart (kan jo være at originalbildet er slik, i så fall ikke din feil)

+ sier litt om deg

En helt grei avatar. Midt på treet.

5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...