BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 + Fancy + Folka er kule + Bra laget - Rammen. Helt grei avatar. Rammen ble litt for tjukk synes jeg, resten var ganske bra. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 +Hjemmelagt +Kule farger -Ikke ramme -Gir meg lite -Kommer aldri til å noe spesielt forhold til den (Som jeg HADDE med den gamle avataren av Ajaco ) 4/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Happy?! + Båt. Det holder, 10/10. (om den ikke har oppdatert seg, slett cookies ) Endret 1. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Oh yea baby!!! +Jeg elsker den +Jeg elsker den x2 +Jeg elsker den x3 +Den er awesome +Den har fine farger +den har ramme. 10/10 End of discussion. Endret 1. juni 2009 av MadsFN Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 + Bamsen er kul + Den har rosa nese + Han har en stylish hår frysyre - Den hvite prikken oppe i venstre hjørnetforstyrrer. 7/10 Sorry for at det ble så useriøst, men jeg hadde ikke så mye og si. (: Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, den hårfrysyren din er med deg overalt Mads, på både godt og vondt : D *ler* Anyway, jeg gjentar det jeg sa istad: + 80x80 + Egenlaget, med ditt eget navn - Ikke ramme - Kjedelig - Gir meg lite/ingenting En litt kjedelig avatar, som ikke gir meg noe som helst, 4/10. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 MadsFN: + KENNETH! + Bra kvalitet på bildet. + 80x80, ramme. + Lett gjenkjennelig. - Uflidd hår. 10/10 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 + Kake er godt + Fin ramme + Minner meg om Portal - Litt kjedelig med svart/hvitt 7/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 + En morsom meme-figur(?) faktisk. Den med gutten og faren ^^ + Fyren er morsom og teit - Snakkeboble - Ikke ramme 8/10 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 +Fin kontrast med den svarte bakgrunnen og ansiktet +Fin ramme +En slags "feeling" over den( vansklig men noe litt tørt og rolig på en måte) +80x80 Ansiket virker også kjent men klarer ikke helt å sette fingrene på hvem det er ja kommer ikke på så mye mer elsker den i vertfall og er blitt ganske vant til å se den faktisk får en litt sånn små varm følelse og kjenner deg alltid igjen når jeg ser avateren. 10/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ansiket virker også kjent men klarer ikke helt å sette fingrene på hvem det er Det er Lenin. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Carlgutt: Jeg synes hvite avatarer passer dårlig inn med resten av forumskinet. Fyren er creepy og du har ramme. Men pga. fargen syntes jeg avataren er lite gjenkjennelig og litt anonym 4/10 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 haarod + Kult motiv + Ramme + svart/hvit - Kontrastene kunne vært enda litt mer fremtredende - Skillet mellom ramme og motiv kunne vært litt mer tydelig 8/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Lillium Personlig syns jeg det er en av de bedre avatarene du har hatt. Morsomt motiv, enkel og fin. Pene "relaxing" farger også, og gjenkjennelig. Pluss for ramme også. Personlig foretrekker jeg abstrakte avatarer. Når så og si toppen på min skala; 9.5/10 Endret 2. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 The prophet + 80x80 + Ramme + God kvalitet - Veldig nøytral i mine øyne - Type "klassisk" avatar, som man ikke kjenner igjen så fort. - Rammen kunne være litt karere etter min smak. Men alt i alt en helt grei avatar etter min smak. 6/10 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gjenkjenner avataren din etter kun å ha støtt på den en gang før. 10/10! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 9/10 + går fint in i layouten til Diskusjon.no + kult tema - bittelittegrann kjedelig Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Rett og slett veldig kjedelig, men pluss for at den er lett å huske (pga. det samme) og at den er tydelig. 4/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Haarod + Svarthvit + 80x80 + Ramme + God kvalitet - Kjenner ikke personen på bildet, derfor gir avataren meg veldig lite, og jeg vil ikke klare å huske den så godt, dette trekker en god del ned for min del. 7/10. Endret 2. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ajaco + Finpusset + Til dels gjenkjennelig - Overstimulerende - skjønner ikke hva det er bilde av - Mørk 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå