Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Prophet

 

En utrolig stilig avatar dette. Har prøvd i en evighet og skjønne hva det egentlig er. Men det minner meg om is som strekker seg over vann eller noe. Skikkelig tøft. :wee:

Lett og huske er det og det har en ramme som såvidt er tydelig og har 80x80. Men siden jeg har brukt så lang tid på å skjønne hva det er (og er fremdeles ikke sikker) trekker jeg litt.

 

8/10

Lenke til kommentar

Denne tråden har egne regler for hvilket innhold som skal postes. Disse reglene finner du her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648503.

 

Sitat:

Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren. Den forrige tråden ble stengt på grunn av spam, derfor: ALL SPAM BLIR RAPPORTERT!

 

Det har nå blitt fjernet 1 post(er) fra tråden som ikke har fulgt trådstarters anmodning.

Lenke til kommentar

Alinoe

 

Grei avatar med god kvalitet. Liker ikke helt formen på avataren, men den har navnet ditt i seg. NAvnet kunne vært en anelse tydligere. Men ellers bra. I tilegg passer den med forumet og er 80x80. Som sagt en fin avatar men liker ikke hvordan du blander to forskjellige elementer.

7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...