Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
n4w

Veldig pen avatar, fine farger og motiv, men av en eller annen grunn har jeg en liten stund trodd at du var jente. :p

8/10

Flere som har trod det p.g.a avatar. :!:

Edit:

Eller er det måten jeg skriver på? :hmm:

Sameboe

Samme som du har hatt en stund nå, gir deg det jeg gav sist jeg:

9/10

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Har slettet en del innlegg. Jeg minner om reglene for tråden som sier følgende:

Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren.

Den forrige tråden ble stengt på grunn av spam, derfor: ALL SPAM BLIR RAPPORTERT!

Å kommentere en annen sin tilbakemelding er altså ikke lov (med mindre man samtidig vurderer den forrige avataren, altså avataren i posten før ditt nye innlegg). Hvert innlegg SKAL inneholde en vurdering av forrige avatar. Det er alt for mange som poster innlegg der de kommenterer andres vurderinger, uten å poste en en vurdering av forrige avataren. Og, "Vurder *sett inn brukernavn her*" gir ikke fritak fra reglene!

Vurdering av Yaricks avatar:

Mange kvalitetsavatarer som dukker opp i tråden for tiden, din er intet unntak. Motivet er av en tegneserie-mann. Stilen ligner veldig på den Mads bruker (han som tegner M-stripene). Avataren har behagelig farger, og jeg skimter en japansk soltegning i bakgrunnen (bare i grønn og mørkegrønn, istedenfor rød og hvit). Det beste med avataren er nok likevel 3D-effekten. En av hendene til mannen "stikker ut av avataren". Rammen er litt ujevn på venstre side og toppen. Det ser ut som skyggelegging, men er usikker. Iallefall skaper det en 3D-effekt, som gjør at det ser ut som om avataren er en åpning i forumet hvor det bor en tegneseriemann bak. (Kanskje det er Ueland? ^^).

Alt i alt er dette en fin avatar, med behagelige farger (kanskje litt blasse og kjedelige?) og relativt god kvalitet. Litt ujevn ramme, men som sagt kan det skyldes at det er skyggelagt der.

warn5.gifwarn2.gif

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Snorre

Hva kan man si? Et ypperlig moderator-bilde. En autorativ person som stirrer på deg, du bare venter på å høre "Hva er det du driver med, gutt?" fra avataren. Rammen har 3d-effekt (ser det ut som), og pen og pyntelig. I like.

warn5.gifwarn5.gif

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Blomsterbob

Avataren ser ut til å ha blitt lagd med paint eller et annet enkelt bilderedigeringsprogram. Det liker jeg. Det trekker opp at fargene er lyse og de står i stil med navnet. Ramme har du også på bildet, det trekker opp.. En veldig fin avatar, men den kunne kanskje ha fått litt mer inspill fra forumnavnet ditt..

8/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Kanin33

Pen avatar, men det er vel på tide å bytte tilbake fra juleavatar?

Liker kaninen, og det passer til brukernavnet, men den rammen er litt stygg.

warn5.gifwarn2.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

n4w

Pen engleavatar som skiller seg fra mengden. Rent estetisk og kvalitetsmessig er den også veldig god.

warn5.gifwarn5.gif

Lenke til kommentar

Myn Ona

Det er et godt og tydelig bilde med 80x80 og ramme.

Den har en relativt nøytral bakgrun som fremhever personen på bilde en anelse.

9/10

Bare copypaster fra det jeg sist sa :p

Jeg skal bare teste en ny avatar (er ikke sikkert den vises) men hvis den vises så gi gjerne den karakter (jeg kommer nok ikke til å beholde den avataren)

Holder meg nok til engelen min :)

Edit: Trykk F5 for å få den frem.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...