Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Takk for ordentlig kritikk Darkbuster! Har seriøst problemer med å finne en avatar jeg kan sette meg til ro med. Vurder Darkbuster! Endret 7. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Wici, bytt tilbake til ninja-greia di! (ikke vurder meg) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Darkbuster En av de peneste avatarene på forumet. Du har hatt mange gode, og jeg har hittill likt de fleste. Den er lett å huske og er på en måte noe jeg binder med deg. Jeg tror ikke jeg har noe å trekke for jeg 10/10 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) n4w Jeg synest avatern din er kjempe søt. Det eneste er at hodet til engelen er litt bøyd,noe som er litt irritende. Men ellers er det fine farger og alt ialt er det en avatar man kjenner igjen. Jeg gir jeg den en 8/10 Endret 8. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ehtram: Hate it, but nice quality (slå over til norsk) og ramme 4/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sameboe Personlig liker jeg ikke avataren din (eller var det deg?) Men den er relativt tydelig, har ramme, 80x80. Ellers er den stygg som bare pokker. 4/10 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En manga-engel. Veldig søt og pet figur, med en ramme rundt. Er ikke så mye å si. 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 V/EFG! Kvaliteten er bra, selv om den virker litt uklar noen steder (kan også være meg/skjermen). Alt i alt, en utrolig kul avatar! 9.5/10 Den kommer ikke helt til topps fordi jeg synes at det mangler noe, uten at jeg kan sette fingeren på hva. Kan være det at den er litt for plain. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes den var nokså bra, kanskje en smule intern for å bli en avatar. Kvaliteten er fin og du har en ramme. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Blomsterbob: En utrolig kul avatar, er vel ikke mer å si. 10/10 Et lite minus kan jo være det at den stikker litt for mye ut i mine øyne, men det kan jo være positivt, så det blit full score. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Myn Ona Dette bilde tror jeg jeg har sett før :!: Vel uansett: Det er et godt og tydelig bilde med 80x80 og ramme. Den har en relativt nøytral bakgrun som fremhever personen på bilde en anelse. 9/10 Trekker en her p.g.a det er et eller annet jeg ikke helt liker med bildet (ikke med personen eller noe, men er et eller annet forstyrende i bildet som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 n4w Lett gjenkennelig avatar i god kvalitet og med forholdsvis bra motiv. Jeg setter pris på manga/anime, men tror kanskje ikke utsnittet i avataren din er i fra Studio Ghibili-filmene jeg liker så godt 6/10 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Avataren til Myn Ona er karakteren Carlton Banks fra serien The Fresh Prince of Bel-Air. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Blur Ikke skyt meg, men jeg ser ikke hva som er på avataren din. Det ser ut som en hjelm, med masse farger som for meg ikke gir noen mening. Allikevel synes jeg det er en frisk og ganske gjenkjennelig avatar av det bedre slaget. 6/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Blur: Blir vel litt fiel å bedømme så mange avatarer på rad av meg, men du har en skamkul avatar. Veldig pent Daft Punk-bilde, kvaliteten er perfekt og den har ramme. 10/10 For sent. Mark00z: Pent bilde og pen ramme, men det virker som om det er litt dårlig kvalitet på det Er også litt anonymt. 7/10 Endret 8. januar 2009 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 veldig bra med alle standard tinga... men liker ikkje fyren heilt... litt ekkelt smil.. lizm men 6/10 vil eg gi avataren din Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 alliha: + 80x80 + Kontraster - Ikke så lett å kjenne igjen 6/10 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kong _Kake Selve kaken fra spillet der det ikke finnes noen kake Uhyre stilrent og sobert. Liker veldig godt svart/hvitt-stilen med få og enkle streker. Ramme som fremhever kaken. Gir gode asossiasjoner til et godt spill. 8/10 Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Blur Jeg har faktisk ingenting å utsette på avataren din, fortreffelig! Glatt 10/10. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Uin Viel Pen avatar med nogenlunde runde hjørner, bilde av ei jente som spilelr fløyte (?) Likte din veldig godt, og har ikke noe å trekke fra. 10/10 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 n4w Veldig pen avatar, fine farger og motiv, men av en eller annen grunn har jeg en liten stund trodd at du var jente. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå