Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blomsterbob

En humoristisk avatar, liker den veldig godt. Tegnet den selv (?) og er lett å huske. Fine farger og god kvalitet. En av de beste her på forumet :)

10/10

For the record:

Avataren min er IKKE anime, det er en tegner som har tegnet den selv.

Det kan minne litt om ecchi men er hovedsaklig bare en engel.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Avataren din har en manga-stil, typisk funnet hos japansk tegneserier, tegnefilmer ol. *pirke*

Men det er fremdeles ikke fra en manga av noe slag derfor skjønner jeg ikke hvorfor folk trekker for at de ikke liker anime.

Hva har et bilde med saken å gjøre?

Greit at folk ikke liker anime, men hvorfor trekke fra for det?

Greit at det er PERSONLIG mening, men jeg ser ikke poenget

*poke*

Vurder cyph

Endret av n4w
Lenke til kommentar
CypheroN

Digger den avataren din, virkelig stilig og med den rammen føles det enda mer treffende.

Jeg har ikke stort mer å si, den er i mine øyne en av de beste på forumet.

Vurdering: 10/10

Wow, thanks :)

You're welcome. Again it seems.

Min tur min tur min tur min tur min tur!

Lenke til kommentar

n4w:

Jeg blir kanskje noe inhabil siden det er jeg som har hjulpet n4w med å lage avatar av originalbildet. Nuvel, er flere kriterier enn teknisk kvalitet å vurdere etter. Jeg er ingen veldig stor anime-fan. Jeg liker Miyazakis filmer, og det er vel stort sett det jeg får med meg av japansk tegnefilm. Skjønt, Miyazakis filmer bør vel heller kalles kunst. Nok om det. Jeg syne m4ws avatar er en av de fineste på forumet hva angår tema. Engler er fine, spesielt de av hunkjønn. Det finnes mange fine engletegninger, og dette er en av de finere. Engelen ser kanskje litt trist ut, og henger med hodet. Øynene er blå og dype, og håret er langt og fint. Dette er en av de mer stemnings- og følelsesfulle avatarene på forumet.

Rent teknisk har jeg ikke så mye å utsette. XP Her er ramme på plass. Den er 80 * 80 px stor. Fargen er til og med stilt inn slik at fargene blir skarpere (mindre blasse) og engelen samt glorien mer synlig. Dette er en av de finere avatarene på forumet. Jeg forbinder den utelukkende med m4w. Den er rett og slett bare koselig.

warn5.gifwarn4.gif

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Snorre:

The Office ruler. Når jeg ser den avataren tenker jeg faktisk på deg. Morsk, sinna, men også kul! (Jeg vet du ikke er morsk og sinna vanligvis, da. :p) Jeg liker avataren veldig godt. Den er skarp og fin uten synlige piksler og med en fin ramme. Uttrykket på fyren er jo dritkult. Bakrunnen er nøytral. Jeg syns kanskje avataren er den beste du har hatt (som jeg kan huske), og muligens en av de beste på Diskusjon.no (som har veldig mange gode avatarer).

En klar sekser fra meg. (6/6)

Lenke til kommentar

Wiciwato

Greit, avataren er veldig lett gjenkjennelig men jeg kan ikke se det store spektere rundt det ellers.

Liker du selv avataren? Uansett, blir det for mye sort/grønt for min del. Det er mange fine spill-avatarer der ute, men denne traff dessverre ikke spikern. Teksten nederst er lesbar, men egentlig veldig kjedelig ettersom du kan lage en tekst i paint på 1-2-3 uansett.

Jeg virker kanskje hard, men avataren har noen trekk jeg dessverre ikke likte. Mørket, zoomingen, teksten ol. Jeg tror at hvis avataren hadde vært litt mer zoomet ut, litt andre farger kanskje og teksten fjernet tror jeg du ville blitt trukket ubeskrivelig opp i skalaen. Tenk farger som kan matche sammen og ha et synlig motiv. Husk at avataren representerer deg selv som bruker på forumet. :)

3 / 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...