Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

chairgame

 

Avataren din er, for det første, veldig uklar. Det er vanskelig å se hva motivet skal være, men den har ihvertfall mye farger i seg. Det blir litt for mye luft rundt avataren som bare blir dekket med hvitt. I tillegg er rammen litt tykk etter min mening. Ellers så funker den ganske greit som en avatar. Lett gjennkjennelig, men veldig kjip kvalitet. Motivet passer ihvertfall til brukernavnet ditt siden det er mange stoler stablet oppover hverandre.

 

Ellers, prøv å gjør kvaliteten på motivet tydligere. Mindre luft, og tynnere ramme tror jeg hadde gjort seg. :)

 

3 / 10

Lenke til kommentar

Darkbuster:

Jeg bare elsker den avataren din! Fine farger. Kul siluett av treet og bakken. Jeg tenker på Afrika når jeg ser den, og Afrika virker som er spennende sted og dra. Den er lett og huske og jeg forbinder den med deg nå. Du har virkelig skaffet deg en bra avatar. Dette er en helt KLAR sekser.

 

6/6.

Lenke til kommentar

Blomsterbob:

 

Uten tvil en flott avatar. Motivet er av en gul katt (tror jeg) som står på to ben. Gjennomførelsen er fin, og jeg må si jeg liker den "sketshy/skissede" stilen. Fargene er mer enn behagelige og gjør avataren til et avslappende syn. Ramme er på plass, og 80*80 oppløsning passer godt for denne avataren. Kvaliteten virker å være god. Det er antydninger til dårlig kontrast, men vanskelig å bedømme på grunn av stilen på avataren. Alt i alt en av forumets finere avatarer.

 

warn5.gifwarn3.gif

Lenke til kommentar

pululf

 

Jeg må si at ved første øyekast virker avataren veldig trist og kjedelig. Vedlig kalde og blasse farger. Kvaliteten er ikke den verste jeg har sett, men langt ifra den beste, dessverre. Når det kommer til motivet trekker det opp. Langbein er alltid kul, og vekker gamle barndomsminner. Rammen er kanskje en smule tykk, men dette er ikke det verste jeg har sett. Langt ifra.

 

Det eneste som irriterer meg er kvaliteten og fargene. Et lite minus er rammen, og hadde alt dette blitt forandret tror jeg vurderingen hadde stiget høyt. Ihvertfall for min del. :)

 

4 / 10

Lenke til kommentar

Darkbuster:

 

En av de mer kunstneriske avatarene på forumet. Motivet er av et tre med en person sittende under, med den japanske solen i bakgrunnen. Denne solen ble blant annet brukt i den japanske marinen, og er et kjent symbol fra Japan. Tror de fleste burde kjenne igjen det symbolet der. Avataren er stemningsfull, med gode farger. Kvaliteten er god, og svart ramme og 80*80 piksler trekker også opp. Har egentlig bare ett ankepunkt for avataren. Avataren er rett og slett for mørk. Greit nok at omrisset av treet og personen er svart, men da må bakgrunnen være tilsvarende lysere. Så en lysere og skarpere rødfarge kunne gjort seg! Utenom det har jeg ingenting å utsette på avataren. Den er rett og slett bare god og gjenkjennelig.

 

warn5.gifwarn3.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...