Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iskall

Jeg prøver helt ærlig å se hva motivet på avataren din er, men jeg har problemer. Både med tanke på lysettingen og fargene. Kan være jeg har sittet her for lenge, men er det 3 personer?

Uansett; Med tanke på ramme, motiv og diverse særtrekk som kunne skilt seg ut rekker ikke denne avataren høyt opp på min personlige topp 10 liste. Jeg tror ikke den ville nådd min topp 100 engang. Bilde er altfor lyst, for det første, og for det andre er det vanskelig å se hva motivet skal forestille. En avatar burde man ikke myse for å avgjøre hva den representerer og hvordan den da vil falle i smak.

 

Jeg ville rett og slett skaffet meg en ny avatar. En som representerer deg og/eller dine interesser og en som er lettere å kjenne seg igjen i, og da også vurdere. Plusset blir vell at du ihvertfall har en avatar, og hvis bildet faktisk skal forestille noe beklager jeg for at jeg ikke har fått vurdert den skikkelig

2 / 10

Lenke til kommentar
Iskall

Jeg prøver helt ærlig å se hva motivet på avataren din er, men jeg har problemer. Både med tanke på lysettingen og fargene. Kan være jeg har sittet her for lenge, men er det 3 personer?

Uansett; Med tanke på ramme, motiv og diverse særtrekk som kunne skilt seg ut rekker ikke denne avataren høyt opp på min personlige topp 10 liste. Jeg tror ikke den ville nådd min topp 100 engang. Bilde er altfor lyst, for det første, og for det andre er det vanskelig å se hva motivet skal forestille. En avatar burde man ikke myse for å avgjøre hva den representerer og hvordan den da vil falle i smak.

 

Jeg ville rett og slett skaffet meg en ny avatar. En som representerer deg og/eller dine interesser og en som er lettere å kjenne seg igjen i, og da også vurdere. Plusset blir vell at du ihvertfall har en avatar, og hvis bildet faktisk skal forestille noe beklager jeg for at jeg ikke har fått vurdert den skikkelig

2 / 10

Det er ikke SÅ vanskelig å se at det er to (en og en halv?) små isbiter... :p

 

Anyway.

 

LunaticFanatic:

 

Noe Final Fantasy greier? Ligner litt på hva-han-nå-heter... Kvaliteten og rammen var så som så og bildestørrelsen er ikke 80x80, som jeg kanskje synes alle avatarer bør være. Det var på en måte litt svake farger, som ikke gjør den så utrolig lett å huske.

 

5/10

Lenke til kommentar

Hidephix

 

Minus at det ikke er 80x80 og heller ingen ramme. Egentlig pluss for at du har selvportrett? (hvis det er en annen forstår jeg ikke greia :p) Men jeg liker selvportretter best når man ser personen ordentlig uten store solbriller. Lyset gjør bildet litt blast og tamt.

 

4/10

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Hidephix

 

Joda, fin denne. Greit selvportret men en anelse uklart. Og det hvite du har rundt avataren din passer ikke fulgt så godt inn. Bedre om du hadde hatt ramme istedefor på dette bildet tror jeg ;)

Ellers har du ikke 80x80 (jeg er usikker men det så ikke sånn ut)

 

Men ellers en helt grei avatar

 

Edit:

Må si meg enig med kakesjef, dropp brillene :wee:

5/10

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...