Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kakesjef:

Avatar med motiv av min største barneskrekk. Var det en karakter på barneTV som var skumlere enn resten (inkludert hufsa) var det kakemonsteret. Heldigvis er skrekken over, og jeg synes nesten han har blitt koselig. Du får dermed pluss for et fint motiv (som ikke så mange andre har). Fargene er relativt behagelige, men oransjen er viser antydning til å være litt for skarp/sterk. Du skal få pluss for ramme og størrelsesforhold, noe som passer godt på denne avataren. Er imidlertid noe som trekker ned. Bildet er noe uskarpt, noe du ser godt på cookien/kjeksen. Dette trekker en del ned. Skriften er også noe utydelig, men fullt lesbar. Alt i alt en ganske god avatar. Noe uskarp, spesielt kjeksen. Litt skarp oransje, og mørk blå. (Husker han litt lysere blå enn det han er i avataren din). Men ganske bra dette her. Fikser du opp i det kan avataren bli enda bedre!

warn5.gifwarn2.gif

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

+ Ramme

+ OK motiv

- JPEG-artefakter

- Halen ser ut til å komme "under" rammen, litt merkelig ramme

- Ikke så veldig original fremstilling av motivet (selv om det ikke er noe galt med motivet i seg selv)

- Fargeløs bakgrunn, tror det ville vært bedre om den var gjennomsiktig.

3/10

EDIT: For sen. Bedøm Blink-182 over meg.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

n00b1:

En uorginal og lite kreativ avatar av Pikachu. Dårlig kvalitet var det også på motivet, hvis man ser litt nærmere. Det eneste som er bra med denne avataren er at det er en okei ramme. Får en litt sånn barnslig følelse. Det at du skifter avatar ofte er heller ikke en positiv ting, for meg.

2/10

Lenke til kommentar

Sameboe: Fancy avatar. Har kanskje ikke så mye med navnet ditt å gjøre, men likevel bra. 9/10

PS: Jeg holder på å skifte ut min egen avatar med et nytt bilde av et annet skip (Den Flygende Hollender) Den har bare ikke kommet opp ennå, siden det tar litt tid før den vises her på forumet, til tross for at det står at jeg har lastet den opp, og at alt er på stell. Men kommenter gjerne likevel. Det bildet jeg har nå er såpass uklart at det ikke er mye å skryte av.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...