Corlan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Addan. Har aldri vært noe stor fan av engler og vinger etc, og synes det blir litt vel glorete. Men grei nok presentasjon. 4/10 (basert på personlig smak vel og merke) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Covn +Blod, og det minner meg om Dexter, og Dexter er epic! +Ramme -Kvalitet -Uoriginalt -Kjedelig 6/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kontorstol I say no more! 10/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Blink-182: Me don't likes Blink-182, but that is not your problems after alls. It holds good qualities for being an avatar, and therefore, it looks good. Without no further ado, let me present my scores: 8/|0 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Lakus: Me don't likes rocks, neither do I likes grass, and I will include that in me evaluations. However,¨. tHe rock expresseions is full of qualitys, and the green is green. In fancy british, I give you 7/10 muffins. Endret 25. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 teletubbiekid: En orginal svarthvitt avatar med god kvalitet, som er 80x80 pixler. Det var denne avataren jeg forventet å se, teletubbiekid har skjønt det. Ingenting å trekke ned her. Du får 10 av 10 teletubbies: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er vel en moddet utgave av Playboy-logoen. Habitats: + God kvalitet, gjennomsiktig bakgrunn. - Litt sliten/oppbrukt, kunne vært litt mer original. 5/10 Playboy-logo, woot? Newt32: Stilig blur ramme kreativt 9/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Habitats: En relativt original avatar. Stilen den smileyen inngår i er veldig populær på 4chan, men mindre vanlig her på diskusjon.no. Rent artistisk er den fin, har behagelige farger og fine kanter. Ene hjørnet på munnen går litt utenfor den runde kanten til smileyen, så det trekker en anelse ned. Så vidt jeg kan se har du gjennomsiktig bakgrunn rundt, det er positivt! Ingen ramme er også passende for en slik avatar. Kvaliteten er jevnt over god. Munnen er litt for stor og ødelegger derfor en del for helhetsinntrykket av avataren. Karakteren blir Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Snorre +Liker avataren din +Siden du er brukermoderator og sitter litt "høyere" enn andre, så passer avataren +Fine farger +Lett gjenkjennelig -Bittelitt kjedelig i lengden Du får terningkast 9 Endret 25. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skuffet... En hund, sooo? Bra kvalitet Men hvorfor ha en hund??? 4/10 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skuffet... En hund, sooo? Bra kvalitet Men hvorfor ha en hund??? 4/10 Det er vel strengt tatt en liten gutt i nissedrakt... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 My bad, datan er litt rar ser tydeligs vis det gamle bildet Da får du en ny vurdering: Rammen er ikke hel Fin mann Jul Liker ikke fargen Liker ikke at fargen blir lysere i hjørnet. 6/10 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Snus - Dog - Jeg synes nesten du bør ha hvit ramme, nå får jeg følelsen av at det ikke er noen ramme i og med at hele motivet er så mørkt. - Stemningsfullt motiv, men det er litt i mørkeste laget for min del Alikevel en kurrant avatar 5/10 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kakesjef +Kakeee! +Cookiemonster! +Morsomme farger +Bra kvalitet -Man kan se en liten flis av det du har tatt vekk med photoshop 8/10 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Wiciwato: + julestemning + bender + julekjærlighet - det.. stemmer liksom ikke. Kjærligheten har litt feil farge bl.a. Karakter: 8/10 EDIT: Jeg har ny avatar, oppdater cache (Ctrl+F5) før du vurderer, takk Endret 25. november 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 WheelMan Fin, men litt for mye presset inn i ett så lite bilde. Men bortsett fra det - kjempefint. Julestemning og. 8/10 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 CypheroN +ramme -kjedelig motiv 5/10 PS. Jeg har oppdatert avataren min med nisselue. Ctrl+F5! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Habitats: + God kvalitet og 80x80. + Transparent bakgrunn. + Morsom versjon av en velkjent smiley. + Julemotiv (selv om det ikke er Desember enda, men likevel...) - Julelue er ikke vectorgrafikk, og hvis den er det så er den uansett alt for detaljert i forhold til smileyen. De passer ikke så veldig godt sammen. - Julelua mangler en tykk sort strek rundt seg. 7/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Teletubbiekid har en mørk og litt nifs avatar. "Svart - hvit" bruken gjør at uttrykket blir sterkere. Rammen passer perfekt. Skulle gjerne funnet på flere argumenter (og spesielt mot arg.)... Totalt sett er den verken nyskapende eller stygg. Gir den 7\10 halogenpærer uten lys )selvsagt) Endret 25. november 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 HalogenpereUtenLys: + "Forvirret" Last.fm logo eller noe + Ramme - Nederste streken i ramma er tynnere enn de andre. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå