Kontorstol Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Articfare Kult bilde fra batman begins. Er ikke sikker på om jeg likte at det er sepia, men kvaliteten er god. Ramme er der også. 7/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kontorstol En av de kuleste avatarene på forumet.. 10/10 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 CypheroN Bar avatar. Fin ramme, 80x80. Likte den egentlig veldig godt. Sitter nå med en skjerm med dårlige farger så litt vanskelig å si så mye om fargene i avataren. 8/10 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 JFM Tøft motiv, topp kvalitet, transparang, morsom! 10/10 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Flaringo Dårlige farger Kjedelig Vekker ikke interesse. 2/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Disorder Crappy Ramme 2/10 Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Blink-182 God kvalitet Transparang Pilene peker mot posten din Bra avatar, men likte den gamle bedre... 8/10 Endret 18. oktober 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 stiff-leet: Et veldig kult bilde av en panda. Flott med gjennomsiktig bakgrunn. Avataren skiller seg godt ut i mengden. Jeg likte den veldig godt. 9/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mevon: Kul ørn -Ørnen ere litt for nærme og det ødela nesten alt Bra ramme. 4/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Snus-dog: Avataren til Snus-dog er kanskje en av de fineste avatarene på forumet (av de jeg har sett). På tross av størrelsen på avatarer klarer Snus-dog å presse inn et vakkert naturmotiv av en foss. Aner ikke hvilken foss det er, men et kjent motiv er heller ingen forutsetning for en god avatar. Avataren kan også skryte på seg en stilig fargeeffekt der bildet er i gråtoner, mens vannet er i blått. Meget fasinerende effekt som skaper mystikk rundt bildet. Avataren er ellers i god kvalitet, med ramme og 80*80 størrelsesforhold. Om jeg skulle kunne utsette noe på avataren måtte det være at avataren kanskje blir litt for liten til motivet. Dette kan du jo selvsagt ikke noe for da det slett ikke er du som bestemmer avatarstørrelsen som er tillatt her på forumet. Alt i alt en veldig gjenkjennelig og fin avatar som scorer høyt i min liste! 9/10 Edit: Du har tilfeldigvis ikke bildet i original størrelse (Stort nok til å bruke som skrivebordsbakgrunn?). Endret 19. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Snorre: Ganske fin og enkel. Men faller ikke helt i min smak, jeg liker mere abstrakte avatarer. Men ikke dårlig. 7/10 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) H_H_N: Litt vanskelig og tyde motivet, litt utydelig, men fin farge sammensetning og bra skalert. 5/10 Endret 19. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 roberteh™: Vet ikke helt om santa hatten passet inn, men fargene var ganske kule. 5/10 fra meg også Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 The prophet: ka er de bilde av? men de er bra grafikk og ramme. og behaklige farger. 6/10 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 roberteh™:Vet ikke helt om santa hatten passet inn, men fargene var ganske kule. 5/10 fra meg også Bare opplyse om at "santa hatten" ikke er der egentlig kun fordi det snart er jul Såkalt: Juleavatar! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 roberteh™: Småtøff avatar, men kanskje litt tidlig med juleavatar? 7/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kong _Kake: Litt kjedelig, 2 farger only, dårlig bildekvalitet. Ordne på dette så blir det bedre! 2/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er jo ikke dårlig bildekvalitet på den avataren da, det er jo ganske åpenbart at det skal være et simpelt motiv. Vurder han over meg. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Steffengd: + enkel + stilren + pene tegn - glorete farge - litt for kjedelig 6/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Snus-dog: Avataren til Snus-dog er kanskje en av de fineste avatarene på forumet (av de jeg har sett). På tross av størrelsen på avatarer klarer Snus-dog å presse inn et vakkert naturmotiv av en foss. Aner ikke hvilken foss det er, men et kjent motiv er heller ingen forutsetning for en god avatar. Avataren kan også skryte på seg en stilig fargeeffekt der bildet er i gråtoner, mens vannet er i blått. Meget fasinerende effekt som skaper mystikk rundt bildet. Avataren er ellers i god kvalitet, med ramme og 80*80 størrelsesforhold. Om jeg skulle kunne utsette noe på avataren måtte det være at avataren kanskje blir litt for liten til motivet. Dette kan du jo selvsagt ikke noe for da det slett ikke er du som bestemmer avatarstørrelsen som er tillatt her på forumet. Alt i alt en veldig gjenkjennelig og fin avatar som scorer høyt i min liste! 9/10 Edit: Du har tilfeldigvis ikke bildet i original størrelse (Stort nok til å bruke som skrivebordsbakgrunn?). Takk takk, beklager men ser ut som bildet ikke har lagret seg.... Og kan ikke finne det igjen... Vurder Blade-Bunny! Endret 19. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå