Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kakesjef:

 

Drage som flyr gjennom luften. Muligens WoW inspirert, som jeg ikke synes noe særlig om. Det er vanskelig å se hva objektet som er bak dragen er. Dragens hale går bak og får det til å se ut som det er munnen til et annets vesen bak dragen. Med første øyekast trodde jeg det var "vesenet" bak dragen som var motivet. Med nærmere etteretning ser det trolig ut til at det bare er noen fjelltopper, men formen gjør at det stjeler oppmerksomheten fra hovedmotivet. Ellers er fargene fine og harmoniske, og rammen passer godt inn. Blir 6/10 på deg også.

 

Hva i all verden mener du met dette? er det tull eller er det faktisk det du ser? :D

Må bare spørre for det er jo på INGEN måte noen drage. Det er en cello, et instrument.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Tre innlegg er slettet på grunn av rot i rekkefølgen på vurderinger. For de som fortsatt ikke har forstått det. Hvert innlegg skal inneholde en vurdering, og vurderingen skal være til avataren i innlegget over. Om man skulle ønske å kommentere en avatarvurdering fra tidligere i tråden, må man fortsatt vurdere avataren i innlegget over! Å skrive, "Vurder avataren til *Brukernavn*" fungerer åpenlyst dårlig. Det burde alle som har vært inne i denne tråden et par ganger ha observert til nå. Så fra og med nå blir det nulltoleranse for innlegg uten vurdering. Oppfordrer også dere brukere til å rapportere slike innlegg. De gjør tråden rotete, og ødelegger hele "Vurder avataren i innlegget over deg"-prinsippet.

 

Snorre :)

 

Edit: Vurdering av Heatsinks avatar:

 

Avataren er kvadratisk i en 80*80 oppløsning. Motivet er ukjent for meg, så avataren sier meg ingenting. Men motivet fungerer likevel bra. Bildekvaliteten er vel tilnærmet upåklagelig, og ramme er også på plass. Avataren er kanskje litt anonym, men samtidig veldig fin. Alt i alt en god avatar. 7/10

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Vurdering av Snorres avatar.

 

+ 80*80 oppløsning

+ Ramme

+ spesiell

 

+ Bildet er jo ikke "klart" men hleer litt doggete, men dette ser ut for meg som at skal være meningen. Det gir hvertfall avataren et litt kunstnerisk uttrykk. Den er litt spesiell og jeg liker den, den har sjarm.

 

Vet ikke helt hva jeg skal si på minus siden, men en fin avatar.

 

7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...