Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gaarulf:

 

Har en stilig avatar med noe som ser ut som en karikatur av heavy-klassen i Team Fortress 2. Tegnestilen er "røff i kantene" og gir et litt tøfft inntrykk. Bakgrunnsfargen er i en behagelig oransje, noe som trekker opp. Ramme er også på plass, selv om den virker noe ujevn. Alt i alt er dette en god avatar. Den er lett å huske, men de som ikke kjenner til Team Fortress 2-spillet kan ha problemer med å se "skjønnheten" i avataren.

 

7/10

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gaarulf:

 

Har en stilig avatar med noe som ser ut som en karikatur av heavy-klassen i Team Fortress 2. Tegnestilen er "røff i kantene" og gir et litt tøfft inntrykk. Bakgrunnsfargen er i en behagelig oransje, noe som trekker opp. Ramme er også på plass, selv om den virker noe ujevn. Alt i alt er dette en god avatar. Den er lett å huske, men de som ikke kjenner til Team Fortress 2-spillet kan ha problemer med å se "skjønnheten" i avataren.

 

7/10

Det er heavy klassen ja.

 

Vurder Sadfez

Lenke til kommentar

n00b1

 

Skal jeg være helt ærlig falt ikke avataren i smak hos meg. Det gule og røde blir veldig ujevnt, og det hvite rundt sirkelen må vekk. Morsomt motiv er det ihvertfall, og Mario er jo såklart kul. Hadde bare fargene vært annerledes og mer jevne hadde jeg nok gitt deg en høyere karakter. Som Movieheart sa må du enten skaffe deg ramme, eller få avataren til å bli transparent.

 

4 / 10

 

EDIT: Typzzo

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Darkbuster

 

Du hadde en av mine favorittavatarer på dette forumet sist jeg vurderte deg, og du har ikke nødvendigvis gått et skritt tilbake med din nye avatar. Jeg vil ikke si at jeg liker din nye like godt som den forrige, men du har uten tvil fulgt opp med en strålende avatar. Motivet har en dyster stemning over seg med en som kaster seg utfor et stup der fargene skaper en himmel/helvete-kontrast. Kunne med fordel hatt litt sterkere farger og generelt vært litt lysere for å fremheve selve motivet, men det er det eneste jeg kan påpeke.

 

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...