Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Gaarulf:

 

Fine farger. Minner meg litt på tegneserien "M". (Som forøvrig er den beste tegneserien ever).

Tøft at du har navnet ditt i avataren.

 

9/10

Lenke til kommentar

Redneck:

 

En karakter fra The Simpsons som jeg ikke helt husker eller gidder å sjekke hva heter. Det er bra at den står i stil med nicket, men skyggen passet ikke inn i det hele tatt. The Simpsons karakterer har nesten aldri skygge uansett, så for meg virker det unaturlig. Ingenting å si på kvaliteten eller orginaliteten. Flott at du utnytter hele tillatte bildestørrelsen. For full score må du nok fjerne skyggen.

 

9/10

Endret av Newt64
Lenke til kommentar

Gaarnulf:

 

- ser ut som at rammen har forskjellig tykkelse på sidene (likte ikke det helt)

- likte ikke bakgrunnsfargen, men ikke stort minus

- at en figur går utenfor rammen kan være kult. Men her bare slutter figuren samtidig med rammen, da går funksjonen til rammen bort.

+ minner meg om Mads (M)

+ småstilig logo (men du kunne droppet nicket ettersom det nesten er uleselig uansett)

 

6/10

Lenke til kommentar

Groening:

 

+ Det ser veldig ordentlig og vel plassert med rammen og det lille hvite mellom bildet og rammen

 

+ Simpsons er kult. Og jeg vet ikke om det er deg eller om det er Groening (aner ikke hvordan han ser ut), men kult med Simpson tegning.

 

- Litt svake farger

 

- Vet ikke hvem det er på bildet siden du heter Groening mens det kanskje det skal være deg.

 

 

7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...