Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Erasus:

 

Kul avatar med fine farger. Ser ikke helt hva det er for noe, men hodet mitt ser for seg noe fakkel greier i en by.

Rammen kan jeg ikke bestemme meg for om er perfekt eller om den innerste sorte linjen kunne med fordel ha vært fjernet.

 

Ellers er den veldig fin. Tror jeg kommer til å huske den når jeg ser den igjen, og fargene passer ganske godt med forumet.

 

Vurdering: 7,5/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lakus

 

Kjekk avatar med en stein.

Grei kvalitet på avataren, men .gif egner seg ikke til bilder.

Morsomt med avrundede hjørner, men jeg tror den hadde gjort seg bedre uten. Da kan du også lagre som .jpg eller .PNG.

 

Alt i alt en god avatar, og du får pluss for at du har hatt den lenge, og den er gjenkjennbar.

8,5/10

Lenke til kommentar

Erasus

 

Fin avatar du har der. Fine farger. Men jeg synes bildet blir litt for detaljert i forhold til størrelsen på det. Det blir litt vanskelig å se hva det egentlig er bilde av, med mindre man har sett bildet fra før av. Samtidig er ikke kvaliteten helt på topp så det gjør det ikke så mye enklere å se hva det er. Rammen er pen den, men jeg synes du kunne ha kuttet ut den hvite delen innenfor også. Det passer ikke helt. Men alt i alt en helt grei avatar.

 

Vurdering: 6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...