Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korka:

 

Den avataren jeg forventet å se. Ingenting negativt å si om denne avataren. Dette er et veldig godt eksempel på hvordan jeg syns en avatar skal være. Den skal være orginal/unik, lett kjenkjennelig, ha god kvalitet, ramme også skal den kunne forbinnes med nicket. Sånn at når man leser nicket ser man for seg avataren. Med en som skifter avatar ofte blir det vanskelig.

 

11/10

Lenke til kommentar

ekwathne

 

Liker utrolig godt avataren din. Motivet er bra, men fargene ser litt svake ut. En god og passende ramme kommer godt med i avataren. Dessuten er avataren gjenkjennelig og fin. Som sagt er det eneste minuset at fargen enten er litt uklare, eller for svake(Får ikke satt fingeren på det). Alt i alt liker jeg avataren. Men hvordan hadde egentlig rammen hvert utenfor avataren? Bedre?

 

8 / 10

Lenke til kommentar

Hvorfor er det alltid positivt med ramme? Jeg syns nå Korka sin avatar hadde vært "mye" penere uten rammen, hvis den heller hadde hatt gjennomsiktig bakgrunn. Kunne kanskje fått den til å virke litt mer levende (i den grad en teddybjørn kan bli levende).

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Nå klarte du tydligvis ikke å se at du skulle vurdere Xificuz, så da gjør jeg det. :p

Xificuz. Blir for stort og utydelig. Virker som alt er presset inn i rammen. Vet ikke hva slags "figur" det er, men kan tenke meg at det passer til navnet. Hadde kanskje virket litt friere uten rammen.

4/10.

Da vurderer jeg deg og CypheroN.

En slags steinmann eller noe, ser kult ut, men ikke min "greie". Ikke så mye mer å si egentlig.

4/10.

Er ikke veldig raus i dag kjenner jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...