Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er bare å flytte fyren til midten og la det være igjen rom på begge sidene av han. Personlig syns jeg Addan sin avatar er perfekt som den er nå, men ville bare si at det er veldig mulig å få den 80x80 uten å strekke på den. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tho-mas: Sentrert Ramme sort hvitt 7/10 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 kan jo selvfølgelig spørre folka i avatar-tråden om de kan fike 80x80 med masse tomrom på begge sider, men tviler på at noen gidder. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dessuten ser det bedre ut når den står til venstre. Hvis den hadde stått midt i med tomrom rundt hadde det sett rart ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Blink-182: Tøft dødningshode. Flott med transparent bakrunn! Du har hatt den en stund, tror jeg, og det gjør deg gjenkjennelig. Det er et eller anna jeg ikke klarer sette fingeren på, som gjør at den ikke får toppkarakter. 8/10 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 +Fyren på bildet minner meg både om Johnny Depp (vet at det ikke er han), og han ene fra Twin Peaks. Der er Twin Peaks Knewt +Fine farger og ramme, motivet er tydelig -Pingvinen(?) er litt anonym 7/10 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Heatsink... Fyr som drikker kaffe...Tøft motiv, ramme, 80x80. Bildet ser bra ut generelt, skarpe detaljer osv 7/10! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Korka: Den avataren jeg forventet å se. Ingenting negativt å si om denne avataren. Dette er et veldig godt eksempel på hvordan jeg syns en avatar skal være. Den skal være orginal/unik, lett kjenkjennelig, ha god kvalitet, ramme også skal den kunne forbinnes med nicket. Sånn at når man leser nicket ser man for seg avataren. Med en som skifter avatar ofte blir det vanskelig. 11/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Newt64 + Flott avatar + Kontrast mellom himmel og helvete - likte den forige bedre 7/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ekwathne Liker utrolig godt avataren din. Motivet er bra, men fargene ser litt svake ut. En god og passende ramme kommer godt med i avataren. Dessuten er avataren gjenkjennelig og fin. Som sagt er det eneste minuset at fargen enten er litt uklare, eller for svake(Får ikke satt fingeren på det). Alt i alt liker jeg avataren. Men hvordan hadde egentlig rammen hvert utenfor avataren? Bedre? 8 / 10 Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Darkbuster Vel, ekstremt fargerik og fin avatar. Men er litt uklartå se hva det er... hvertfall noe som blokker solen? 8/10. + for ramme og orginalitet. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Puritania +Fin dame +Ramme +80x80 +klart bilde/farger -assossierer ikke med navnet eller noe (tror jeg) 8/10 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Korka +Ramme +Kult dyr(?) +Passer til nicket +lett å gjenkjenne +helt konge :] 10/10 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hvorfor er det alltid positivt med ramme? Jeg syns nå Korka sin avatar hadde vært "mye" penere uten rammen, hvis den heller hadde hatt gjennomsiktig bakgrunn. Kunne kanskje fått den til å virke litt mer levende (i den grad en teddybjørn kan bli levende). Endret 13. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Når han mener at ramme er bra, er det vel med tanke på hvordan avataren er nå, altså ikke transparang. VURDER XIFICUZ. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Redneck Simpsons, tøft. men fortsatt litt kjedelig dessverre : / 5/10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå klarte du tydligvis ikke å se at du skulle vurdere Xificuz, så da gjør jeg det. Xificuz. Blir for stort og utydelig. Virker som alt er presset inn i rammen. Vet ikke hva slags "figur" det er, men kan tenke meg at det passer til navnet. Hadde kanskje virket litt friere uten rammen. 4/10. Da vurderer jeg deg og CypheroN. En slags steinmann eller noe, ser kult ut, men ikke min "greie". Ikke så mye mer å si egentlig. 4/10. Er ikke veldig raus i dag kjenner jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Woops, sorry mate Er forresten Lenin, ingen steinmann. Endret 13. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Redneck: Her har vi et bilde av Cletus Spuckler, den fra simpsons med aller penest underskrift. Han er en bonde og en skikkelig redneck på godt og vondt. En flott avatar som står godt til brukernavnet. 10/10 (Mye også fordi jeg ELSKER Simpsons) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Snittleif + Ramme + Rolige farger + God kvalitet - Har ingen aning hvem vedkommende er på bildet eller hva det skal representere - Ikke 80x80 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå