southparkman Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg må bare spørre, hva syns dere jeg burde gjøre med avataren min for å gjøre den enda bedre? Mange sier ramme, jeg trur ikke det vil passe men så sier noen at jeg burde gjøre noen med halsen... Som hva da? Ikke finn på å sette på en ramme. Når du har transparent bakgrunn ser det bare dumt ut. Jeg ville gjort slik at det ser ut som om halsen fortsetter under kanten og ikke sluttet den med en strek sånn som den er nå. Ellers elsker jeg avataren din. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 9,9! Repect my authorothai! - fiks gjennomsiktig Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Også forklarer vi litt bedre. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 @ southparkman South Park vettu. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 At halsen blir mindre og mindre sånn at den blir vekke? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Også driter vi i Blink, siden jeg har gjort det klart hva jeg tykkar om denne vataren i halvperten av mine foregående poster i denne tråden EDIT: shait, feil bruker. Endret 21. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ståle: Liker avataren din men fjern opera logoen. 6/10 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Skaff bilde i stor versjon, åpne i gimp også når du lagrer som jpg velg 100 på quality. deretter åpner du bildet i paint og setter på en lekker ramme. tada. Er det en måte å gjøre dette på uten gimp? Prøvde med Photoshop å lagre med maximum på quality men da ble bildet altfor stort. Så prøvde jeg å endre størrelsen på det, men da ble det uskarpt igjen... Edit: Klarte i hvertfall å få på en ramme... Den ble ikke så lekker men, men... Endret 21. mai 2008 av Aye Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er det en måte å gjøre dette på uten gimp? Prøvde med Photoshop å lagre med maximum på quality men da ble bildet altfor stort. Så prøvde jeg å endre størrelsen på det, men da ble det uskarpt igjen... Husk at du må bruke "save for web"-funksjonen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Når jeg trykker på "save for web" så skjer de liksom ingenting... Er det sånn det skal være eller er det bare Photshop hos meg som er litt rar/gammel? Hjelp i Photoshop funker selvsagt heller ikke Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Slutt med OT Blink-182: Enkel avatar av Jack Skeleton om jeg ikke tar feil, føler at den på en måte blir litt for enkel. Klarer ikke å sette ord på det. 7,4/10 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Epletyv Hodeskalle med noe rosa guffe i ... 5/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Addan: + ramme + Pondus er alltid bra - litt dårlig kvalitet - selv om blåfargen kanskje er med i stripa, kunne du fikset litt på den (synes den ble for mørk i forhold til gulfargen) 6/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) @ Groening: + Pluss for ramme, men du synes ikke den var litt vel tykk? Det synes nemlig jeg. + Potensiale for en veldig bra avatar, med bra motiv. - Tykk ramme. Blir både pluss og minus for deg denne rammen. - Bildet kan virke litt utvasket pga fargene. Ser ut som bildet en gang var fargerikt, men noen helte tynntflytende grønnmaling maling over det. Jeg synes den hadde vært mye finere med friske og rene farger. Bakgrunnen i en plain grønn farge, håret i en farge osv osv. Blir litt mer oversiktlig og for ikke å snakke om penere da. Vurdering: 6/10 EDIT: Etter å ha lest det under forstår jeg nå hvorfor grønnfargen er der. Problemet er jo fremdeles at det ikke ser særlig bra ut. Endret 22. mai 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Bare for si det en gang for alle, bildet er i grønntoner fordi det er bildet av et hodet i et glass fra Futurama. Der ligger da hodet i et glass med grønnaktig væske. Ikke vurder meg. Endret 22. mai 2008 av Groening Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 @ Lakus Gansko spess avatar det der. + morsomt + Orginalt + Gir ikke noe inntrykk av deg som person - Bare en stein som snakker(?) 9/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dårlig avatar av bandet Disturbed. Mørk. Utydelig. Ingen ramme. 1/10 Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) ekwathne: +Ramme +Klart og tydelig bilde + Chuck Norris 10/10 Endret 22. mai 2008 av AndJak Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 +Border +Fargene -Dårlig kvalitet Hvem er det forresten? 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå