Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

ErlendmeyerFlask

 

Avataren din er en rock/metall-gitarist/bassist på scenen. Lysforholdene er gode, utsnittet er bra og kvaliteten er faktisk god. Istedet for å prøve å fange så mange detaljer som mulig har du gjort den blurry, dette har jeg ikke sett før, og jeg likte det. Det er egentlig ikke stort mer å si om avataren din, den er rett og slett god.

 

8/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett/hørt tidenes forklaring på hvorfor avataren min var dårlig, skaffet jeg meg en ny en. I 80x80 og med ramme vel og merke.

 

teletubbiekid: Kun et ansikt på en svart bakgrunn. Svart/hvit også. Dette skaper en mystisk stemning, som får meg til å lure på hvem det er (ligner på en sånn tulling i sin city for å være ærlig). Borderen er et pluss på denne. 8/10

Lenke til kommentar

@ blade-bunny:

 

Skal jeg være ærlig så var det eneste positive jeg kunne komme på med din avatar blade-bunny at den minte meg om slush. Ellers så er ikke fargene særlig vakre, streken(e?) er pikslete, og det ser ikke helt riktig ut.

 

Kort sagt ser det ut som en standard avatar som følger med i små, udaterte nettsider.

 

Vurdering: 2/10

Lenke til kommentar

Hmm.. Lakus, med strekene mener du rammen da, eller noe på selve bildet? Samme hva du mener, så er det ikke pixlete i det hele tatt på min skjerm.

 

Din dermimot, har for pixlete skråkanter. Ellers er det et rimelig morsomt bilde, med kanskje litt dårlig bildekvalitet.

 

6/10

Lenke til kommentar
Hmm.. Lakus, med strekene mener du rammen da, eller noe på selve bildet? Samme hva du mener, så er det ikke pixlete i det hele tatt på min skjerm.

Jeg vurderte den avataren du hadde når jeg vurderte deg. Du hadde nemlig en annen da.

 

Åja. Da måtte det vel ha tatt litt tid før avataren ble oppdatert da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...