n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 KNB: Last opp avataren din på nytt, så går du tilbake til avatar valg og trykker "oppdater avatar." Da pleier det å gå. Noen ganger hjelper det også logge ut og inn. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 n4w er skikkelig god på avatarer ass! shit! det var ikke ment på en snill måte btw.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Martinma Kjedelig avatar av et gammelt og oppbrukt bilde. Dårlig kvalitet, og rammen er ikke noe å skryte av heller. 3/10 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) n4w er skikkelig god på avatarer ass! shit! det var ikke ment på en snill måte btw.. HAHAHAHA. Jeg dør. Schnell ta deg en bolle liksom. Nå on topic : Vrengtpolvott + Stilig mann med slips i sort/hvitt + Ramme + 80x80 + Beste sort/hvitt avataren på forumet ! [u]9/10[/u] Endret 5. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Addan Hunden Bjarne fra Pondus er kanskje en av de morsomste karakterene i serien. Du har virkelig fanget et fantastisk portrett av Bjarne i din avatar. Full pott! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Husker ikke om jeg har vurdert deg. Ok, Shadowlands Daft Punk, ramme, fantastisk bakgrunn, flotte farger, passende ramme, superb kvalitet. Ikke noe negativt. Full pott. Ok, litt om min. Det er en morgenstjerne. Har faktisk en selv hjemme. Sier egentlig ikke så mye om meg på forumet, litt personlig kan den være kanskje. Fant den "tilfeldig". Jeg liker godt fargen blå. Endret 5. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Martinma Kjedelig avatar av et gammelt og oppbrukt bilde. Dårlig kvalitet, og rammen er ikke noe å skryte av heller. 3/10 Schnell? er dettta diskusjons språk? xD ekke så kjent her.. eller betyr det at jeg er snill? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 schnell er akkurat like arrogant og frekk som deg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ultimatedskjet (Faen, sliter med å skrivet nicket ditt. xD) En flott avatar av en morgenstjerne. Den har enstilig bakgrunn som matcher med bildet. Selvom jeg kunne ønske en litt bedre ramme. Ellers er det en flott avatar. 8/10 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 n4w + mano eller hentoi elns. + ramme og 80x80 + trist blondine. - me want tits 8/10 Lenke til kommentar
KNB Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Der, enedlig var avataren endret. Samme gammle cola logoen Comments anyone? EDIT: leif var innom Endret 6. mai 2008 av KNB Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 n4w + mano eller hentoi elns. + ramme og 80x80 + trist blondine. - me want tits 8/10 Så klart vil DUha det. Er det noe annet en det som surer oppi huet på deg? KNB: Husk å vurdere den over deg. Men jeg skal alikevel vurdere deg nå. + 80x80 + ramme + Man ser hva det er + Grei avatar - Dårlig kvalitet - Kunne vært bedre 5/10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 n4w. - Noe japanesiske greier. + Virker personlig + Lett å kjenne deg igjen, pga du alltid har samme type avatar. 8/10 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 + Kan vel kalles orginal. + Går i ett med forumbakgrunnen. -/+ Ser ikke hva det er (nerdespøk, da X er en ukjent) - Litt kjedelig kanskje. 5/10. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 LockBreaker Nå var jagerfly noe jeg likte når jeg gikk i barnehagen, så jeg liker ikke motivet. Men det er god kvalitet, ramme og 80x80 7/10 er rettferdig da Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Samebror Du har byttet mange avatarer i det siste, og nå har du endelig funnet noe jeg liker. + fint motiv + ser godt hva det er + fine farger + 80x80 - Ikke ramme? Bildet er fint uten også altså, men hadde kledd en ramme. 9/10. Men fly/helikoptre er ikke noe mer barnslig enn biler da... Og det er ikke bare småunger som liker det... :!: Endret 6. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Der, enedlig var avataren endret.Samme gammle cola logoen Comments anyone? EDIT: leif var innom Heyh. Du skylder meg en vurdering ! n4w + mano eller hentoi elns. + ramme og 80x80 + trist blondine. - me want tits 8/10 Så klart vil DUha det. Er det noe annet en det som surer oppi huet på deg? Tviler Og nå on topic. LockBreaker + Jagerfly ! (det nye norske ?) + Stilig bilde som fanger inn jagerflyet på en tøff måte. + 80x80 + Ramme 10/10 Endret 6. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Addan Du har fått hunden til Pondus til å se ut som et kunstverk 10/10 Lenke til kommentar
KNB Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Beklager, dårlig tid i og med at eg satt på skolen. Addan: +80x80 +Ramme +Fin bakgrunn +Rå hund (trur det er en hund jafal ) +Mange farger Generelt er alt bra 10/10 Endret 6. mai 2008 av KNB Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 KNB: + Coca Cola er chill - Rød er en utrolig stygg farge 3,2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå