Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
n4w

Greit at det finnes både manga/hentai fans her men det er ikke jeg, men kvalitet er ok og det er 80x80 og ramme

7/10

Det er ikke hentai? :dontgetit:

 

WHel what evher.

 

Frohman

 

EN flott avatar jeg har falt for. Liker den veldig godt og har god kvalitet og farger. Litt fargeløs men slik skal den være. :D

 

10/10

Lenke til kommentar

n4w:

 

Nå er det riktignok jeg som har stått for utformingen av avataren til n4w, men det hindrer meg forhåpentligvis ikke fra å være nøytral. Motivet har n4w selv valgt, og han/hun har slett ikke gjort noe dårlig valg. Om man liker manga er kanskje noe subjektivt, men ville tro dette er et motiv de fleste burde kunne sette pris på uansett. Motivet blir kanskje litt lite, og man får ikke helt følelsen av kontakt med denne engelen i avataren. Men tross i dette er avataren i relativt god kvalitet, og fargene er gode. Ramme er selvsagt på, og formen er 80*80. Alt i alt en god avatar med fint manga-engle-motiv. Kunne kanskje "zoomet" mer inn på ansiktet til motivet. Avataren scorer bra her i gården hvertfall.

 

7/10

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Snorre: Jeg ser du har byttet ut Tommy og Tigern-avataren din med en Beijing 2008-avatar. Personlig likte jeg selv den gamle best. Du kunne også slengt på en ramme rundt den hvite bakgrunnen på avatren din (eller er det bare jeg som ikke har tatt på dagens kontaktlinser som ser feil?). Fargene er veldig bra, ikke skrikende og ikke for sløve.

 

Hvis hvit bakgrunn: 6/10

Hvis forum-blå bakrunn: 8/10

 

:p

Lenke til kommentar

Fev4ng:

 

Kommunistparty! Elsker det bildet!

Det er dessverre to problemer med avataren din. Når bildet blir så smått så kan det være vanskelig å se hvem de forskjellige folkene er, spesielt hvis man ikke har sett bildet i full størrelse før. Og fargene er veldig blasse, på orginalbildet mener jeg å huske at rødfargen er langt sterkere, slik man forbinder med kommunismen. Men alt i alt, en god avatar med et par mangler.

 

7/10

Lenke til kommentar

*Moderator-innlegg fritatt fra regler om vurdering i hver post.*

 

Off-topic innlegg fjernet. Reglene for tråden sier klart ifra at

Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren.

Med andre ord, innlegg uten vurdering av den forrige avataren forsvinner fort. Oppfordrer også alle brukere til å gi en seriøs vurdering. En liten usaklig setning er totalt unødvendig å poste. Skal du vurdere en avatar får det gjøres saklig og gjerne med flere setninger.

 

Snorre :)

 

Edit: For ordens skyld, n4ws avatar er ikke hentai. Det er nemlig en stor forskjell på manga og hentai. Mens manga rett og slett er en tegne/animasjons-stil er hentai manga med seksuelt innhold. Så vidt jeg kan se er ikke engelen i avataren innvolvert i noe seksuelt, så da er det manga.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Samebror

Jeg liker egentlig ikke avataren din noe særlig. Det er lett å se at dette bare er klipp og lim i PS. Kvaliteten er heller ikke på topp og den kunne sansynlig vis sett bedre ut en det den gjør. Ellers en helt grei avatar.

 

4/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...