Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 n4w Greit at det finnes både manga/hentai fans her men det er ikke jeg, men kvalitet er ok og det er 80x80 og ramme 7/10 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Samebror: Liker den ikke sårlig, pga. figuren ser dårlig lima inn ut, og skrifta nedenfor svelger en del av rammen og gir den et ekkelt utseende. 4/10 Endret 29. april 2008 av Frohman Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 n4wGreit at det finnes både manga/hentai fans her men det er ikke jeg, men kvalitet er ok og det er 80x80 og ramme 7/10 Det er ikke hentai? WHel what evher. Frohman EN flott avatar jeg har falt for. Liker den veldig godt og har god kvalitet og farger. Litt fargeløs men slik skal den være. 10/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) n4w: Nå er det riktignok jeg som har stått for utformingen av avataren til n4w, men det hindrer meg forhåpentligvis ikke fra å være nøytral. Motivet har n4w selv valgt, og han/hun har slett ikke gjort noe dårlig valg. Om man liker manga er kanskje noe subjektivt, men ville tro dette er et motiv de fleste burde kunne sette pris på uansett. Motivet blir kanskje litt lite, og man får ikke helt følelsen av kontakt med denne engelen i avataren. Men tross i dette er avataren i relativt god kvalitet, og fargene er gode. Ramme er selvsagt på, og formen er 80*80. Alt i alt en god avatar med fint manga-engle-motiv. Kunne kanskje "zoomet" mer inn på ansiktet til motivet. Avataren scorer bra her i gården hvertfall. 7/10 Endret 1. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Snorre: Jeg ser du har byttet ut Tommy og Tigern-avataren din med en Beijing 2008-avatar. Personlig likte jeg selv den gamle best. Du kunne også slengt på en ramme rundt den hvite bakgrunnen på avatren din (eller er det bare jeg som ikke har tatt på dagens kontaktlinser som ser feil?). Fargene er veldig bra, ikke skrikende og ikke for sløve. Hvis hvit bakgrunn: 6/10 Hvis forum-blå bakrunn: 8/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fev4ng: Kommunistparty! Elsker det bildet! Det er dessverre to problemer med avataren din. Når bildet blir så smått så kan det være vanskelig å se hvem de forskjellige folkene er, spesielt hvis man ikke har sett bildet i full størrelse før. Og fargene er veldig blasse, på orginalbildet mener jeg å huske at rødfargen er langt sterkere, slik man forbinder med kommunismen. Men alt i alt, en god avatar med et par mangler. 7/10 Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vet ikke hvem personen på avataren din er, men han er støgg hvertfall også har han kult skjegg! 7/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Martinma Unge med down som løper ser det ut som. Generelt dårlig bilde etter min mening 2/10 Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du! ekke noe vitsi å gi den dårlig ritikk bare fordi det er en med Downs på den! Blink avataren din er fra den lame musikalen 1/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Martinma En dårlig avatar, kvaliteten er ikke bra og man ser såvidt at det er en med downs!! 2/10 men det er bare fordi det er 80x80 og ramme P.S: Blink sin avatar er ikke med på noen musikal!! Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er den vel! Er den julegreia med de halloween folka som skal feire jul eller noe sånt.. Husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er den vel! Er den julegreia med de halloween folka som skal feire jul eller noe sånt.. Husker ikke hva den heter vel det er en film ikke en musikal Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Genre: Animation | Family | Fantasy | Musical Kom dere videre nå da. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) ultimatedeskjet: Kool, selv om jeg ikke skjønner hva den egentlig står for. Liker fargene! 5/10 Endret 1. mai 2008 av Vaganza Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vaganza En helt grei avatar. Ser hodeskaller litt for ofte så den faller ikke helt i smak hos meg. Den matcher ikke forum bakgrunnen. Den ville nok ikke passet med en ramme og det er en 80x80. 6/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Da dropper vi han Vurderer Sameboe En flott triforce avatar, men som godt kunne ha hatt litt bedre kvalitet. Litt kornete og slikt. Men har en fin ramme og jeg liker den veldig godt. 7/10 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 n4w Du vet vel alledere hva jeg mener om denne så tar meg ikke bryet med å skrive stort. 10/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) *Moderator-innlegg fritatt fra regler om vurdering i hver post.* Off-topic innlegg fjernet. Reglene for tråden sier klart ifra at Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren. Med andre ord, innlegg uten vurdering av den forrige avataren forsvinner fort. Oppfordrer også alle brukere til å gi en seriøs vurdering. En liten usaklig setning er totalt unødvendig å poste. Skal du vurdere en avatar får det gjøres saklig og gjerne med flere setninger. Snorre Edit: For ordens skyld, n4ws avatar er ikke hentai. Det er nemlig en stor forskjell på manga og hentai. Mens manga rett og slett er en tegne/animasjons-stil er hentai manga med seksuelt innhold. Så vidt jeg kan se er ikke engelen i avataren innvolvert i noe seksuelt, så da er det manga. Endret 1. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Snorre Ser du gleder deg til OL, gleder meg til sommerns idrettsarangement i sommer jeg også en sommer med både EM, Ol og tdf. men back til avataren den er kul, er vel maskoten til OL i sommer 9/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Samebror Jeg liker egentlig ikke avataren din noe særlig. Det er lett å se at dette bare er klipp og lim i PS. Kvaliteten er heller ikke på topp og den kunne sansynlig vis sett bedre ut en det den gjør. Ellers en helt grei avatar. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå