Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Teletubbiekid: Kul avatar, mørk og mystisk...dette liker jeg 9/10 endra avatar ettersom den forrige ikke fallt helt i smak Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sameboe: Er ikke mye å si bortsett fra at den er tøff 8/10 Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Blink-182 + Bildet har ikke ramme og det får det faktisk til og se bedre ut + Liker at det går i ett med Forumets farger litt kul effekt - Kanskje litt nitrist motiv er ikke noe og rope hurra for Men siden dette var så bra utført skal du få en 9/10 fra meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 MagicCheeseball Helt greit motiv, litt dårlig kvalitet though. Men den er lett gjenkjennelig, og ganske morsom. 7/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Håks: Jeg lagde avataren din. 10/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bink-182 En avatar jeg liker veldig godt. 10/10 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Heilt ok avatar, kunne nesten vert pirrande! 7/10 Endret 27. april 2008 av avRack Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joda, et ansikt, siden jeg selv er kar så kan jeg dessverre ikke komme med en kommentar som "du var kjempekjekk". Så går for 5/10 siden den er så utydelig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) + Petter Smart er kul + ikke firkantet + gjennomsiktig vet ikke om det har noe med deg å gjøre -var kanskje bittelitt dårlig kvalitet, men god nok 3/10 Endret 27. april 2008 av Ståle Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bare en ting. Strindmo sin avatar har ikke gjennomsiktig bakgrunn. Den har til og med små grå firkanter i alle hjørnene. Ikke vurder meg, takk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvilket skin kjører du? Jeg kjører diskusjon.no og her er det gjennomsiktig. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Snu PC-skjermen litt og du vil se det. Det er selvfølgelig ikke så tydelig. Jeg er enig med karakteren, måtte bare få det ut. Kjører samme skin. Forsatt ikke vurder meg. Endret 27. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Noen må jeg da for faen vurdere og jeg tror ikke jeg har vurdert ultimatedeskjet før, så her kommer det om du vil eller ei ultimatedeskjet +Ramme +80x80 +Deilige farger og fint motiv +Lett gjenkjennelig 10/10 Endret 27. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det var faktisk meg du skulle vurdert. Det finnes flere poster enn den siste altså.. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det var faktisk meg du skulle vurdert. Det finnes flere poster enn den siste altså.. Ok here it goes: Ståle - Ikke ramme - Ikke 80x80 - Ser ikke hva som er motivet og skjønner ikke hvorfor du har valgt dette som avatar. - Skikkelig stygg avatar egentlig som ødelegger litt for tråden spør du meg... 0/10 Sorry men dette duger ikke ! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 En ting med enten lange ører (kanin) eller en engel på veg opp mot et eller annet, (minner om diablo2 av en eller annen grunn) så motivet gir god score. Ikke usynlig, prøver ikke å være det heller så da ER den vel det? Ok kvalitet, fermdeles bare vanskelig å se motivet. 8/10 DIABLO II! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Strindmo: Kjedelig avatar med bilde av Petter Smart. Den har litt dårlig kvalitet og er ikke gjennomsiktig. Jeg likte den ikke. 2/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mevon: Har strengt tatt vurdert avataren din før, men det får nå gå. For avataren din er litt av et mesterstykke. Ikke bare har universets kuleste dyr hovedrollen, artens peneste individ er her avbildet. Å ha denne ørnen som avatar hadde holdt i lange baner, men du sparer ikke på kruttet og gir oss et solid avatar-arbeide. Her får vi god kvalitet, svart ramme og godt utsnitt. Om det var en eneste ting som kunne vært bedre måtte det vært fargene. Men siden jeg sitter på en bærbar med matt LCD-skjerm kan dette være grunnen til de noe blasse fargene. Alt i alt en legendarisk avatar du aldri må bytte ut. Den dagen det skjer er du ikke lengre Mevon. 10/10 får du av meg idag. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 What the?! + panda + selvlaget - litt liten OL-logo kanskje jeg vet ikke hva som er best, gjennomsiktig, eller ikke. Kanskje gjennomsiktig med ramme. Eller all of the above. Men.. det er ikke deg. Fin avatar, men det er ikke deg. 8/10 for avataren 3/10 for helheten Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ståle: + Selvlaget (?) + Ikke ramme (det hadde ikke passet på den avataren) + Gjennomsiktig bakgrunn + Fantasifull og gjennomført + Nerdete + Opera for the win ^^ + Bruskorker for the win - Vanskelig å skjønne hva det er uten å ha sett dine tidligere avatarer. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå