Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samebror:

Word bindersen? Vis det er det så var det en tøff avatar selv med dårlig kvalitet og uten ramme.

Sant det som står på avataren og.

7/10

Sameboe: Jeg var bare ærlig, jeg tåler kritikk er ikke det som gjorde at det ble en lav poensum på din avatar.

Endret av Blink-182
Lenke til kommentar

Blink-182:

+ Jack Skellington (?)

+ God kvalitet

+ Kjenner deg igjen

+ Transparent (gjennomsiktig bakgrunn)

- Ingen

En god avatar, med en gang jeg ser den, tenker jeg at det er du som har postet. 80x80 har ikke noe å si da det ikke er ramme, bra at den har gjennomsiktig bakgrunn også. Jeg kan ikke se noe med denne avataren som er dårlig, så derfor får du 10 av meg.

10/10

@sameboe: Jeg visste ikke om julebruskongen før jeg leste om han i en tråd her på forumet, så ikke kom her å si at alle burde se at det er han. Du må da vel tåle å få litt kritikk tilbake selv?

Lenke til kommentar

Blink-182:

Hovedpersonen fra filmen Nightmare Before Christmas. Har faktisk aldri fått sett hele filmen. Avataren er flott og transparang, lett å kjenne igjen, kanskje litt lite farger og overgangen fra halsen kunne vært jevnere.

7/10

Lenke til kommentar
Hallo....tål litt kritikk, kan være ærlig å si at fargene ikke er de beste...Sameboe er kallenavnet mitt, og alle bør se at det er julebruskongen

Kansje du som burde tåle kritikk her også? :dontgetit: Og skal du rake nedpå han fordi han kansje ikke vet hvem julebruskongen er?

Newt64

Elsker avataren din! Er ikke stort mer å si om den :p

10/10

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Addan, du vant tråden, bedre avatar fåes ikke. Bjarne FTW :w00t:

Edit: drit i meg.

:fun:

jeg har vurdert Blink-182 så mange ganger at jeg gidder ikke. Den som vil får vurdere han og ikke meg.

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Ok, da prøver jeg på nytt :p

Addan: Den bikkja har jeg sett før :D Er dårlig på enkelte assosiasjoner men mener den er hentet fra en eller annen gøyal tegneserie. Etter en kjapp titt på dine tråder ser det og ut som om du har noe til felles med den splitter pine gale bikkja :)

9.5/10

Lenke til kommentar

LockBreaker

Det er en helt grei avatar. Men den faller ikke i smak hos meg.

Fargene er kjedelig og jeg skjønner rett og slett ikke motivet. Det står Mecca - Cola men jeg klarer i hvertfall ikke binde den opp mot noe.

5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...