Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vurder meg dersom du ikke vil.

 

Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren.

 

-500/10? Er det mulig med en negativ score? Og det er faktisk ingen etterligning. Det er et populært brusmerke i midtøsten. Sett deg inn i emnet før du kritiserer. :wee: :!:

 

Du kunne skrevet 1/10.

 

Det er for eksempel ikke mulig å få en negativ score på Richters skala. Enten er det et skjelv eller så er det ikke et skjelv. :)

 

Skriv 1/10 neste gang du står opp på feil side av senga. (Eller 0/10 for den saks skyld, det er mye hyggeligere) :wee::)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Vrengtpolvott

 

Svart/hvitt avatar av deg selv? Hvis ikke kan avataren virke litt anonym. Men karakteren trekkes veldig opp av den gode svart/hvitt sammensetningen. Jeg kjenner deg veldig godt igjen i avataren, og en passende ramme er også inkludert. Avataren når ikke helt på toppen, men jeg greier ikke sette fingeren på hva det er. Ellers er det en veldig god og gjennomført avatar, som jeg kjenner deg igjen i med en gang. Og det har jeg alltid gjort. :)

 

9+/10

 

EDIT: Ingen dårlig avatar vurderinger. Vurderingen skal være utførende, og gjennomtenkt. Hvis det er noe negativt vil man jo vite hva man kan gjøre noe med.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...