Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

n4w

 

Kul avatar, og en fin rompe. Gode farger, men det eneste som trekker litt ned er kvaliteten. Ellers et bra bilde. 80x80, og en passende ramme. Tviler også på at du valgte avataren din med noen form for relgiøse syn, men det bestemmer du jo helt selv. :)

 

8 / 10

 

Jeg har byttet avatar noen dager/uker og vil se hvilken som ble/blir likt best av min gamle og min nye. :)

Lenke til kommentar

Håkki

 

Jeg liker avataren din godt. Skriker ikke ut med farger, noe som gjør dem milde og behagelige å se på. Selvportrett er positivt, og en passende ramme. Liker også bakgrunnen som utstråler motivet mer, og gjør resten av bildet sentrert. Finner ingen minus på avataren, og du er et av de få jeg noen gang har gitt en

 

10 / 10

 

Jeg har byttet avatar noen dager/uker og vil se hvilken som ble/blir likt best av min gamle og min nye. :)

Lenke til kommentar

Addan

 

Gode kontraster på avataren din. Fine og gode farger i bakgrunnen og på lysene. Hadde du ikke hatt "Dreamtheater" over lysene, og den røde skriften på høyre siden hadde du fått høyere karakter. Første blikket går automatisk på lysene også fort til det rød på siden. Men det at du har en 80x80 avatar, og en passende ramme trekker opp. Dog ville du fått bedre karakter hvis skriften(e) ikke var i veien. :)

 

7 / 10

 

EDIT: Typo.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Darkbuster:

 

En litt dyster avatar der en person tar en leap of faith ned fra en klippe. Motivet er orginalt og det er fine og myke farger i avataren. Den har ramme og er 80x80, og er garantert lett å huske/kjenne igjen. Så lenger du bruker denne nå (forever) så blir det bra.

 

1000/1000

Lenke til kommentar

Newt64:

 

Bildet er delt i to,med skyer på topp og noe jeg ikke ser hva er under. Syntes ramma di minna om en sky også. Jeg liker ikke skyer særlig godt, ei heller ting jeg ikke ser hva er. Men var en spesiell avatar,så den slipper bunnkarakter.

Forholdsvis grei å kjenne igjen også.

 

5/10 etter min smak.

 

Edit: Etter å ha sett nøye etter samt lest forrige side i denne tråden, ser jeg at det er en djevel på nederste halvdel. Så det blir himmel og helvete kontrast ja. Det er jo artig. Men må si jeg heller ville vært på bildets nedre halvdel enn den øvre. Liker som sagt ikke hvite skyer,og helvete roper jo grillfest lang vei. Og grillfest,DET liker vi.

 

Avataren din steg neeesten opp til en 6'er nå :)

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

MagicCheeseball:

 

+ Anti Microsoft propaganda

+ Kommer til å huske den

 

- Dårlig kvalitet

- Ikke 80x80

- Klarer ikke lese hva som står i liten skrift

- Litt kjedelig og uorginal

 

Litt mye minus kontra pluss, så må nok si at det blir 3/10

Endret av 1up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...