Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

fjeddiu

- Ikke 80x80

- Utrolig kjedelig

- 18+ må vel naturligvis antas å være aldersgrense på noe, men hva skal det vise i denne sammenheng?

- ikke akkurat kreativt

Sårry Mac, blir 0/10.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Groening: Pluss for at du har brukt avataren din en god stund. Gjør at den blir lett gjenkjennelig. Avataren din har også sammenheng med brukernavnet ditt. Kvaliteten er det heller ikke noe å utsette på. Men det jeg ikke liker er den litt for voldsomme ramma, synes liksom ikke den passet helt inn.

8/10

Lenke til kommentar

Fluesoppen: får en sånn, super mario følelse av avataren din.

Og hvem er det som ikke liker super mario, har jeg bare å si.

BTW: avataren min er fra en kveld etter noen pils, og hadde ikke noe bedre å gjøre en å være emo for en kveld =P (veldig depressivt)

:p

Endret av Halogen
Lenke til kommentar

Addan:

Fargene er gode, kvaliteten er god og motivet er... tja. Det er en engel i toppen av en trapp, med et lys bak seg. Engler forbinder jeg med religion, noe jeg ikke er en tilhenger av. Hvis jeg ser bort ifra den religiøse undertonen er bildet dritbra, men likevel. Engler = fy. Bortsett fra det syns jeg rammen er for tykk pga. doble rammer passer hovedsaklig til avatarer med svarte bakgrunner (som min egen). Grunnen til at jeg syns dette er at i slike avatarer trengs det en dobbel ramme for å se at det faktisk er en ramme der, man kan ikke ha en svart ramme rundt en svart avatar. Når man har doble rammer når det ikke trengs bidrar dette bare til å forstyrre motivet, og det ser glorete ut.

6/10

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Bare sånn til alle de som tror det: engelen har ikke noe med religion og gjøre ! Engelen er en slags rød tråd med mye Zeppelin grier og dette bildet heter så vidt jeg veit "Stairway to heaven" Derfor engelen i toppen. Egentlig skal det stå Led Zeppelin og Stairway to heaven nederst på bildet, men dette ble bort nå bilde ble gjort om til avatar. Er som noen kanskje har forstått Zeppelin fan :p Derfor jeg har et sånt bilde.

P.S. ikke vurder meg, vurder teletubbiekid !!

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Fordi når bakgrunnen til et bilde ikke har et fast avsluttningspunkt ser det bare rart ut.

Ser mye bedre ut med ramme.

Det gjelder selvfølgelig ikke gjennomsiktige avatarer som din. Flott sopp btw. Eneste er at mariosoppene har en stor forran, en på hver side, en bak og en på toppen....

Teletubbiekid:

Mørk, dyster og stemningsfull avatar. Minner meg om Kane fra Command & Conquer serien. Ellers er vel det meste sagt om den.

Dobbelramme, fine kontraster og god kvalitet. Kanskje litt vel mørk.

8/10

Lenke til kommentar
Eneste er at mariosoppene har en stor forran, en på hver side, en bak og en på toppen....

Ikke for å være bråkjekk men slik ser SMB3 soppene ut:

1up soppen:

1up.gif

"Bli Stor" soppen:

mushroom.gif

Endret av 1up
Lenke til kommentar

Fluesoppen:

+Du får følelsen av Mario :) meningen? ^^

+Gode og klare farger!

+Er lett gjennkjennlig!

+Ramme

9,5/10, en av de gode avaterene, men ikke av de aller beste

LockBreaker:

+Det er da cola!

+Ramme

-Mecca cola, ok?

6/10

Edit: Leif

Endret av XitereX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...