Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håkki:

 

avataren din ser ut som han konsenterer seg dyp om den fireball spellen som snart skal eksplodere fra hendene dine, med stilig lys på bildet.

 

minus fordi at det med fireball helt sikkert er noe jeg inbiller meg, og at man ikke ser hocky'n din =) som jeg regner med at du har.

7/10

Lenke til kommentar

Groening: Du får pluss for at du har brukt avataren din en stund, så den er lett å kjenne igjen. Avataren din har også sammenheng med brukernavnet ditt. Kvaliteten er det heller ikke noe å utsette på. Det jeg ikke liker er den litt for voldsomme ramma, synes liksom ikke den passet helt inn.

 

8/10

Lenke til kommentar

b-real

 

Svart-hvitt bilde av en eller annen skuespiller (?) fra før min tid. Aner ikke hvor han er fra eller hva han driver med, men det er noe humoristisk med bildet, kanskje det har noe med ansiktsuttrykket hans eller den fete barten. Kvaliteten er helt middelmådig, men det passer kanskje, iom. at bildet er gammalt så det ser mer autentisk ut. Det mangler også en svart ramme, og bildet er ikke 80x80. Det fungerer slik det er nå, det ser mer ut som et portrett, men jeg foretrekker likevel at avatarer er 80x80.

 

6/10 pga. at motivet er morsomt, og den er svært gjenkjennelig. Sleng på en ramme og gjør den 80x80 så ville jeg gitt den 2 poeng mer.

 

edit: leif

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...