The Jester Race Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Heatsink Ganske fet avatar, minner meg om Rush Hour. Ramme har den også. Minus fordi det er litt dårlig kvalitet, og den sier meg ingenting egentlig. Kjenner den igjen overalt, btw. 7/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) The Jester Race: Eg liker fargene og det er stileg lys, men motivet er noe uklart. Ein vokalist av noe slag? Eg tykkje det går fint utan 80x80, og bra med ramme. Du kunne forbetra han ved å zoome litt inn på motivet tykkje eg. 8/10 Endret 10. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Underpants Anerkjent avatar som er lett å kjenne igjen. Bildet har et motiv som har en lystig tone og gir et smil tilbake. Bildet har også en pen ramme som består av to rammer (svart og hvit) som til sammen gir en pen kontrast effekt. Selv er jeg litt svak for fargeløse avatarer. Avataren er også av ”perfekt” størrelse. Den er også minimalistisk, gir ”lett men proft” en ny mening. Litt dumt at det ene øyet smelter ”nesten” inn i rammen. Jeg er ikke lei avataren din. 10/10 Jeg har påske-avatar, hva synes dere? Og hva skal jeg gå tilbake til etterpå? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Heatsink Ganske fet avatar, minner meg om Rush Hour. Ramme har den også. Minus fordi det er litt dårlig kvalitet, og den sier meg ingenting egentlig. Kjenner den igjen overalt, btw. 7/10 Det er jo Pulp Fiction -- Underpants: + det er deg + enkelt, men stilfullt + ramme 9/10 -- argh, var litt treig ultimatedeskjet: litt tidlig for paske vel? er det fra et Donald-blad, eller er det bare jeg som tuller litt unodvendig med paske passet fint med rammen 7/10 prov a fa hodet litt storre Endret 10. mars 2008 av Ståle Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 <nei ikke fra Donald. Vitsen er at påskeøymaskotene har harekostyme på seg, vittig. Litt tidlig, tja. Jeg skal suse ned fjellsiden allerede kommende lørdag. --- Ståle Opera regnes for å være en av de aller (om ikke den) beste nettleseren. Utgangspunktet ditt er godt. Nesten 6000 innlegg og Bergen blir det dessverre ikke kuduspoeng for. . Jeg setter pris på det. Okey ... Gjennomsiktig. Skygge. Enkel. Opera. Bildekvalitet. Opera Jeg bruker firefox du får 8/10 Nisselue, wtf? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ultimatedeskjet Hvite rammer trekker automatisk mye ned fra min side. Det er et fint påskemotiv, men den gule ruta hvor det står Påske var ikke noe særlig fin. 5/10 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 The Jester Race +Fine farger +Kult motiv +Ramme -Litt liten, så motviet kommer litt dårlig frem -Ikke 80x80 7/10 Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Heatsink +Ramme og 80*80 -Dårlig kvalitet -Syns ikke avataren din var så særlig bra. 3/10 Endret 11. mars 2008 av XitereX Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 XitereX Fargene er skarpe og gode, det er mye kontrast og skarpheten er bra. Hele bildet har også en rusten effekt som gjør at symbolet ser ekstra stilig ut. Selve motivet minner meg om noe steampunk-greier, men gir meg også assosiasjoner til atomvåpen (duh). Det eneste negative jeg kan komme på er at du ikke har fått med hele symbolet i utsnittet, men det er litt kutta i toppen. 8/10 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 teletubbiekid +Fin og skarp avatar +Ramme -Litt kjedelig ? 6/10 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vivastar fet lyst litt opp fikk meg til å lure på om den gikk inn eller ut det helt nederst ødelagte litt syns jeg 8/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Svampebob + ski er tingen + greit motiv - alt for lite - finnes bedre ski bilder - ikkeno ramme heller kunne vært fin hadde det ikke vært for at den er alt for liten imo. 3/10 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eivicious: Ok avatar, sier ikke så mye om deg, men den er fargefull og fin. Ikke stort mer å si. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Garanti: Et uklart bilde av en gutt(?) som henger i et tre. Avataren har dårlig kvalitet og mangler ramme. Den er heller ikke så godt balansert. Men alt dette trenger ikke bety at den er vanskelig å huske, som jeg vil tro den kan være fordi man fort ser hva det er bildet av. Og fargene er også ganske karakteristiske. 4/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Newt32 Trenger jeg å si noe? Kjempe avatar av himmel og helvete. God kvalitet. Ramme. Kjenner deg igjen. 10/10. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ekwathne ++Toy Story! +Fine farger +Fint motiv +Ramme +Kjenner deg igjen -Ingenting egentlig. Alt i alt en kjempebra avatar, som jeg husker godt, selv når jeg ikke er på forumet. 10 av 10 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 + Ramme + Bra bilde kvalitet + Kul stil Ganske god avatar, men litt for svart-hvit ! Kjedelig på en måte ?!? Men utenom det, en fin avatar ! 8/10 ( 9/10 om det hadde vært noen farger der eller noe ) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pure: +God kvalitet med fine farger +rammen passer godt +god bakgrunn +fin sykkel -kjedelig -ikke spesielt original eller noe man kjenner igjen 7/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 gormers Fine farger og et artig motiv, minus for ingen ramme 7/10 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 SurfingElite: + Stilig fugl med et majestetisk blikk + Flott ramme +- Får litt inntrykk av amerikansk nasjonalisme, ettersom du bor i US Avataren min har fått ny tattis. Hvis du ikke ser den, trykk Ctrl + R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå