Unlimited LTD Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fast avatar som får deg til å møte blikket til ørnen. Var ikke det amerikanske flagget der før? Tror det ga den noen sårt trengte farger. Kanskje du kan kompensere ved å ha en litt mykere/lysere farge rundt ørnen istedet for det svarte? Litt for dunkel synes jeg. 6/10 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fluesoppen sin operalogo er vel og bra, men det hadde gjort seg med en rammer, siden bakgrunnen ikke deler fargen til boardet. 5/10 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Frohman Har bare en ting å si, Janitor er genial. 10/10 (Jeg har allerede blitt vurdert, så dersom dere vil kan dere godt hoppe over meg) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men jeg har ikke vurdert deg. Og jeg lo av avataren din, fordi den så hjelpeløs ut på en veldig søt måte, selv om jeg ikke helt klarer å se om det egentlig er en sokk eller en fugl. 8/10 Ny avatar! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Zealuu: HAHAHAHA Den blir fjerna! 10/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Frohman Dr. Jan Ìtor! 10/10 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vrengtpolvott Vel, det er ramme, 80x80, bra kvalitet og hele pakka. Selve bildet minner meg litt om en DressMan-reklame. 7/10 fordi det er litt små-kjedelig, men jeg kjenner det samtidig igjen. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 The Jester Race +Ramme. +80*80. +/-Litt stillig bilde. -Ser ikke hva det er. Eller er det bare noe rot? Jeg vet ikke. 4/10, du har jo en avatar og noe stillig avatar.. Men ser ikke hva det er.. Ga deg pluss for at det kan hende det bare er noe rot! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Stilig avatar, 80x80, fin tynn ramme som passer og stilig motiv.. 9/10 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 The Jester Race +Ramme. +80*80. +/-Litt stillig bilde. -Ser ikke hva det er. Eller er det bare noe rot? Jeg vet ikke. 4/10, du har jo en avatar og noe stillig avatar.. Men ser ikke hva det er.. Ga deg pluss for at det kan hende det bare er noe rot! Det er logoen til In Flames. Det er så jævelig med brush at man ikke ser helt hva det er, men det får så være. Jeg tror jeg bytter i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg velger å vurdere SideburnsKongen siden The Jester Race ikke vurderte noen. Pluss for stilig gitar. Minus for oppløsning/rammeløsning. Virker som screencaps fra et filmklipp i 16:9-format eller noe. Syns også det ser litt teit ut at du har lagt gitaren på senga (eller noe i den duren). 3/10. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) AgentP Du har en bra bakgrunn, men du kunne også ha gjort noe mer ut av selve P'en. Den stikker seg litt for bra ut siden det er en simpel P, og kan til forveksling ligne en skiltet parkeringsplass. Mulig du har en sånn inngraveringseffekt på den, men den burde isåfall vært litt mer markant. Ellers er det bra du har ramme! 6/10 edit: jeg hadde håpet at nestemann kjente igjen tegnet mitt, men den gang ei. google mann! Endret 8. mars 2008 av srbz Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 srbz Det jeg klarer å tyde er "ZoSo". Bakgrunnen er hvit, 80x51, og den er uhyre kjedelig. De som vet hva avataren betyr eller står for syns sikkert den fortjener en bedre karakter, men for meg er det bare noen svarte kruseduller på en hvit bakgrunn. 1/10 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Teletubbiekid: Jeg slapp akkurat en fis idet jeg så avataren din, så da tenkte jeg bare ''nei'' med en gang.. 3/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Rasch Stilig avatar av seg selv i militæret. Kult at en sikter på leseren på en måte. Kjenner deg igjen. 9/10. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ekwathne + Kul "fyr" + Fine farger + Bra kvalitet + Ramme - mangler det lille ekstra. 8/10 Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er jeg den eneste som ser at ekwathne sin avtar er de Toy Story romvesnene. Kjempe avtar! Vurder Schjellin Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Schjellin + Ramme + Kul figur - Litt mørkt 7/10 Endret 8. mars 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ocularis +Kunne tatt hu i rævva +80x80 +ramme +kvalitet Ganske bra avatar men de der har vi sett så ofte før 7/10 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 samebror + slash + grei kvalitet - ingen ramme alt i alt et godt bilde 7.5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå