steinar2000 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Enojo: En tøff gitarist-avatar det der, selv om det ikke er helt min stil. Utsnittet kunne neppe ha vært bedre, og sammen med ramma er dette en fortreffelig avatar. Bakgrunnen ser meget bra ut forøvrig. 7/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Roterende Ulv Du liker å skifte avatar du? Uansett: Avataren din er veldig anonym for meg. Vet ikke hvem personen er heller, men liker at bilde er i svart/hvitt. Bilde kunne vell hatt noe bedre kvalitet i tillegg. Likte din gamle avatar mye bedre, med han vokalisten som pekte ut mot publikumet. I den avataren kjenner jeg deg igjen, men med din nye avatar føler jeg at det blir vanskeligere. Ellers en grei avatar. Men likte din gamle bedre. 4 / 10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nja, eksperimenterer bare litt med avatarer for tiden. VURDER DARKBUSTER! Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Darkbuster Fine klare farger God kvalitet Liker motivet, ser ut som en Coca cola reklame Fin ramme og fargene passer så bra sammen at det blir 9/10 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tommysp, Kul avatar ! Solformørkelse eller no? P.S. Er det Underpants som har laget avateren du bruker ? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 En stygg og uklar avatar uten ramme.. Den har potensiale til å bli så mye bedre, få noen til å hjelpe deg. 1+/10 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er et bilde av turbonegro. Tror det er meningen at det skal være sånn . Og det er bare en midlertidig avatar til jeg får den jeg egentlig vil ha som jeg har posta i avatartråden. Men ellers takk for den vurderingen ! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Negotiation: Tja. Kjenner jo igjen avataren veldig lett. Syns den er litt kjedelig, da. Fint med ramme®. Den er litt annerledes, da. 6/10 Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hmm.. Pingvin. 5/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Sjuskebabb Slash(?) som står og holder i en gitar. Dårlig kvalitet, men greie farger. Heller ikke optimal størrelse på avataren. Er ganske kjedelig, men kjenner deg igjen. Den har heller ikke ramme. 3/10 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vrengtpolvott: Kult motiv, minner meg om Reservoir Dogs. Den har tøff fargesammensetning i hvit og svart som passer godt sammen. Syns egentlig at avataren er perfekt. Ramme har du og. 10/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Krokanrull: Helt grei avatar. Den er egentlig veldig kjedelig, men det at den passer til brukernavnet og er nokså unik trekker opp. Den hadde vert bedre om det hadde vert zoomet litt nærmere motivet så det ikke blir så mye tomrom. Ellers har den bra nok kvalitet og ramme. 6/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mevon: Avataren din har nesten alt som trengs for å få toppkarakter. Den har skarpe farger, høy kvalitet, en passende ramme og et knakende godt utsnitt. Den har til og med et av de barskeste motivene på hele forumet, det finnes da få dyr som er like stilige som ørner. Eller er det en hauk? Anyways, du får også pluss i boka for å ha brukt avataren så lenge jeg kan huske, og jeg må bare nevne det dritfete blikket ørnen har. Det ser nesten ut som at den stirrer meg rett inn i øynene. Noe annet som imponerer er at det er en av ytterst få avatarer som faktisk fungerer bra uten like lange sider, men jeg lurer likevel på hvordan den ville sett ut i 80x80. En av forumets mest minneverdige avatarer. 10/10 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) teletubbiekid En litt skummel avatar. Passer bra med svart/hvitt, rammen er også bra. Eneste er at pannen kuttes litt, men det er sikkert lettere å få hele inn i rammen da. 9/10 tøff avatar --- Nå har jeg byttet avatar, men bare for en stund. Jeg ønsker meg en påske-avatar og lurte på hvordan dette ble. (Jesus og kanin)Kvaliteten ble ikke helt slik jeg hadde tenkt. Lurte plutselig på om at bildet kanskje ble for "grovt", men det er jo Jesus påsken handler om. Endret 27. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Slaskalauri Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ultematedeskjet Jeg liker ikke helt avataren. Det er kanskje litt for store kontraster til min smak. En koselig kanin og en blodig jesus faller som sagt ikke helt i min smak. Jeg skjønner ikke hva bakgrunnen er, eller hva slags funksjon den har dessverre. Det hele blir litt for rotete. :/ 4/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 slaskalauri En merkelig avatar som det var lite stil over, hellr ingen ramme. Pluss for farger jeg liker i avataren. 3/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 SurfingElite: + ramme + bra bilde + bra kvalitet + er deg (hadde ikke du USA flagget på kinnet hans før, den var bedre) 8/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Groening En blå, stygg, golfball i noe annet blått stygt noe? Ser ikke hva det er, og vil helst ikke vite det er heller 1/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) + samme gamle - fremdeles ikke en kontorstol -jeg blir egentlig litt lei av den avataren, siden jeg alltid tenker pa hvordan det ville vaert med en kontorstol Mne den er jo grei. +for ramme 7/10 edit; Julen varer helt til paske Endret 28. februar 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ståle: + Opera + bra kvalitet + kjenner deg igjen - har vel hatt den nisseluen litt lenge, kunne skiftet lue 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå