Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roterende Ulv

 

Du liker å skifte avatar du? Uansett:

Avataren din er veldig anonym for meg. Vet ikke hvem personen er heller, men liker at bilde er i svart/hvitt. Bilde kunne vell hatt noe bedre kvalitet i tillegg. Likte din gamle avatar mye bedre, med han vokalisten som pekte ut mot publikumet. I den avataren kjenner jeg deg igjen, men med din nye avatar føler jeg at det blir vanskeligere. Ellers en grei avatar. Men likte din gamle bedre. :)

 

4 / 10

Lenke til kommentar

Mevon:

Avataren din har nesten alt som trengs for å få toppkarakter. Den har skarpe farger, høy kvalitet, en passende ramme og et knakende godt utsnitt. Den har til og med et av de barskeste motivene på hele forumet, det finnes da få dyr som er like stilige som ørner. Eller er det en hauk? :p

Anyways, du får også pluss i boka for å ha brukt avataren så lenge jeg kan huske, og jeg må bare nevne det dritfete blikket ørnen har. Det ser nesten ut som at den stirrer meg rett inn i øynene. Noe annet som imponerer er at det er en av ytterst få avatarer som faktisk fungerer bra uten like lange sider, men jeg lurer likevel på hvordan den ville sett ut i 80x80.

 

En av forumets mest minneverdige avatarer.

10/10

Lenke til kommentar

teletubbiekid

 

En litt skummel avatar. Passer bra med svart/hvitt, rammen er også bra. Eneste er at pannen kuttes litt, men det er sikkert lettere å få hele inn i rammen da.

9/10 tøff avatar

---

 

Nå har jeg byttet avatar, men bare for en stund. Jeg ønsker meg en påske-avatar og lurte på hvordan dette ble. (Jesus og kanin)Kvaliteten ble ikke helt slik jeg hadde tenkt.

 

Lurte plutselig på om at bildet kanskje ble for "grovt", men det er jo Jesus påsken handler om.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...