ekwathne Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 n4w En snømann? Dårlig kvalitet Ikke transparent eller hvordan det skrives:P Ramme. 2/10 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ekwathne - Teletubbie-parodi av et slag? - Irriterende grønn + Ramme + 80x80 4/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Epletyv: Et eple som forestiller en hodeskalle. Det kan gjenspeile nicket på en måte. Mangler alikevel en del for å få topp poeng sum. Hadde vært penere med transparant. 6/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Blink-182: + Kjenner igjen + Passer som transparent - Hva er det? 6/10 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Knewt: + Fine og tydelige farger + Ramme + Bra illustrasjon 9/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 yvonne2 +Deg selv +Smiler +Kjenner deg igjen +Fargevalget er bra +Ramme -Ingenting egentlig, men når heller ikke til tops 9/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vrengtpolvott: En av de virkelig gode avatarene her på forumet. De svarte og hvite fargene er stilig fordelt på bildet, og det at motivet på en måte forsvinner i bildet er en stilig effekt. Også et pluss at du har fått med en ramme. 9/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Roterende Ulv: Gitaristen (?) i Husker Du. Har lest om bandet. Morsomt. Selve avataren er litt uskarp, syns jeg, men det passer bra, egentlig. Fin ramme. Passer som svart-hvitt. Samtidig er det noe som gjør at den ikke får topp-karakterer. Klarer ikke helt å sette ord på hva. 8/10 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Knewt han fått seg ny pingvin avatar! Gratulerer! Pingvin i solnedgang med grønt gress og knasje farger, kjempefin avatar! 9/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Rasch En veldig kul avatar! Elsker fargene, og motivet er også utrolig tøft. Pluss for at det er deg(?), og jeg kjenner deg igjen i avataren. Denne avataren er en av få som jeg faktisk liker spesielt godt. Fargene er fine. Ikke for mange, men heller ikke for få. Ramme har du også. Kan egentlig ikke sette fingeren på noe negativt så da er det ikke annet enn å gi: 10 / 10 Endret 24. februar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Darkbuster Veldig bra avatar. Fargene er veldig vakre og skarpe, og motivet får meg til å tenke at det skal være to personer, en i urban setting og en i naturen? Kjenner deg igjen på forumet, og liker avataren din veldig godt. Ramme har du også, og den passer veldig bra med bildet. 10/10 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vrengtpolvott Stilren og sober svart/hvit avatar. Tidløst motiv med en mann i dress, der den svart/hvite-effekten kommer til sinn fulle rett. Motivet gir meg assosiasjoner til mafia og seriøsitet. Klar og tydelig - rett og slett en kul avatar. 9/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Shadowlands Liker selve motivet, mener at det er maskoten til Daft Punk eller noe. Am i right? Uansett, fargene på selve maskoten er friske og kule, samme med bakgrunnen, bortsett fra at den kunne vært noe varmere. Den ser liksom litt dimmet ut. Overgangen mellom maskoten og bakgrunnen er heller ikke optimal, og det mønsteret i visiret ser rett og slett dårlig ut. Dessuten likte jeg den gamle bedre, den med svart/hvitt bakgrunn. Den fremhevet de ulike fargene på maskoten bedre. Men den er ikke dårlig nå, den lider bare av litt dårlig teknisk utførelse. 6/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 teletubbiekid + Bra bilde + Bra kvalitet + Lett å knytte opp mot bruker + Ramme - Skummel - Det er noe jeg ikke liker med den 7/10 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 SurfingElite + Ramme + Bra kvalitet + Ørn + Hodet er vendt mot det du skriver Egentlig en ganske bra avatar. Men jeg synes den var litt for amerikansk. 9,5/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hadhafang + Sort/hvit + Bra motiv + Ramme Bra avatar. 8/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ekwathne: De små grønne figuerne fra Toy Stories. Kul og fargerik avatar som er gjenkjennelig. Han som blir kasta opp har et morsomt uttrykk. Han ser både redd, overraska og glad ut på en gang. Ser at foten er blitt kutta av, men den måtte vel lide, så motivet ikke ble for lite. Også har du huska ramme, da. 9/10 - alt i alt en god avatar! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Knewt: morsom pingvin med friske farger på bildet. passende ramme også. 10/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Valkyria: Et tøft bilde fra en sanger/gitarist i ett-eller-anna band (nei, jeg er ikke ekspert på band). Litt uskarp og litt dårlig kvalitet. Men det er jo fordi bildet er forminsket en god del. Tøff ramme som passer til motivet. Kun en svart linje hadde blitt kjedelig og dårlig, så den hvite passer bra. 8/10 - God avatar, men med litt dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Knewt: En av mine favritt avatarer. Nå med forbedret bakrunn. Passer veldig bra inn, og ser veldig eksotisk ut Ramme og fin størrelse er også på plass. Eneste minus er at fisken ikke ser helt pen ut, men det kan vi leve med. 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå