Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roterende Ulv:

 

Gitaristen (?) i Husker Du. Har lest om bandet. Morsomt. Selve avataren er litt uskarp, syns jeg, men det passer bra, egentlig. Fin ramme. Passer som svart-hvitt.

 

Samtidig er det noe som gjør at den ikke får topp-karakterer. Klarer ikke helt å sette ord på hva.

 

8/10

Lenke til kommentar

Rasch

En veldig kul avatar! Elsker fargene, og motivet er også utrolig tøft. Pluss for at det er deg(?), og jeg kjenner deg igjen i avataren. Denne avataren er en av få som jeg faktisk liker spesielt godt. Fargene er fine. Ikke for mange, men heller ikke for få.

Ramme har du også. Kan egentlig ikke sette fingeren på noe negativt så da er det ikke annet enn å gi:

 

10 / 10

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Shadowlands

 

Liker selve motivet, mener at det er maskoten til Daft Punk eller noe. Am i right?

Uansett, fargene på selve maskoten er friske og kule, samme med bakgrunnen, bortsett fra at den kunne vært noe varmere. Den ser liksom litt dimmet ut. Overgangen mellom maskoten og bakgrunnen er heller ikke optimal, og det mønsteret i visiret ser rett og slett dårlig ut. Dessuten likte jeg den gamle bedre, den med svart/hvitt bakgrunn. Den fremhevet de ulike fargene på maskoten bedre. Men den er ikke dårlig nå, den lider bare av litt dårlig teknisk utførelse.

 

6/10

Lenke til kommentar

ekwathne:

 

De små grønne figuerne fra Toy Stories. Kul og fargerik avatar som er gjenkjennelig. Han som blir kasta opp har et morsomt uttrykk. Han ser både redd, overraska og glad ut på en gang. Ser at foten er blitt kutta av, men den måtte vel lide, så motivet ikke ble for lite. Også har du huska ramme, da.

 

9/10 - alt i alt en god avatar!

Lenke til kommentar

Valkyria:

 

Et tøft bilde fra en sanger/gitarist i ett-eller-anna band (nei, jeg er ikke ekspert på band). Litt uskarp og litt dårlig kvalitet. Men det er jo fordi bildet er forminsket en god del. Tøff ramme som passer til motivet. Kun en svart linje hadde blitt kjedelig og dårlig, så den hvite passer bra.

 

8/10 - God avatar, men med litt dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...