Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

arctcmnks

 

Etter det jeg skjønner er brukernavnet ditt et forkortet "Arctic Monkeys". Arctic Monkeys er et tøft band, men avatren gjenspeiler ikke bandet på noen som helst måte. Teksten er liten og vanskelig å tyde i tillegg til at du ikke har utnyttet de 80x80 du har fått tildelt fullt ut. Logoen til Arctic Monkeys kunne vært gjort så veldig mye bedre enn den du har i avaren din

 

3/10

 

(Skulle avataren din mot formodning ikke ha noe med Arctic Monkeys å gjøre, skal jeg bedømme den på nytt).

Lenke til kommentar

Schjellin

 

Fin avatar dette, men den er kanskje litt for dyster. Liker en avatar som du kan kjenne igjen men greier dessverre ikke dette så godt i din. Ellers liker jeg motivet veldig godt, og rammen kunne ikke vært mye annerledes. Liker at det hvite rundt "personen" i bildet ditt viser hvor/hvordan han står. Men blir nok ikke full pott på denne, selv om den er en nokså god avatar.

 

7 / 10

Lenke til kommentar

Darkbuster

 

Fin avatar med mye farger og kult motiv. God kvalitet og ramme trekker opp, og det er et tøft motiv med sterke farger som lyser opp.

Det som trekker ned er at det blir litt for mye sort på bildet og blikket trekkes automatisk mot den tomme, sorte flekken, og ikke til resten av avataren.

Alt i alt en meget god avatar.

 

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...