Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tradhtare

Ser ikke i det hele tatt hva det er bilde av untatt noe svarte greier. Du burde virkelig få deg 80x80 avatar og en mye tydligere.

Er vell egentlig ikke så mye mer å si. Den passet egentlig ikke som avatar bare, og hvis jeg var deg ville jeg funnet meg en ny. Ellers så er det jo bra at du har en avatar.

2 / 10

Lenke til kommentar
Ståle: En person i rød kappe. Deg selv kanskje? Bilde var ikke særlig spennende. Det er lite og mangler ramme. Skiller seg kanskje litt ut men det var ikke særlig pent.

Hvor ble det av Opera O'en? :hm:

2/10

Det er faktisk Opera Man :p

*bytte tilbake*

IKKE VURDER MEG!

Lenke til kommentar

Raste er blitt rated så mange ganger at jeg rater XlitereX istedenfor.

For å være heelt ærlig så likte jeg ikke den avataren,

flammer med svart bakgrunn er ikke helt min smak, og det dyresporet passet bare ikke inn.

Er ikke ramme, og alt i alt var det ganske kjedelig.

Ikke for å på noen måte være frekk:

2/10

(Trekker opp at du i hvertfall har en avatar :D)

Lenke til kommentar

SideburnsKongen:

Avataren din gir meg følgene inntrykk av deg: At du spiller metal og har den gitaren. Eller: at du spiller metal og har lyst på den gitaren. Nettop: Det sier meg ikke så mye. Spesielt i og med at det er kjempemange på dette forumet som kunne hatt samme avatar. Det er ikke sånn- "å, han har en gitar som avatar. da har vi en felles interesse", som det derimot er for MEG, fordi jeg har en avatar som er heftig og kul, men hvis folk kjenner igjen hvilken film det er fra, betyr det at de føler en slags tilknyttingsbånd til meg.

Det er ikke lord of the rings eller Rovdyr eller sånne filmer som alle har sett. Kanskje mange har sett den, men man må gå litt inn i bildet for å se at det ikke bare er et heftig monster, men fra en film som alle som har sett har noen gode minner fra som som har et personlig forhold til. Selv uten å gjennkjenne bildet, som er dødskult og har perfekt fargebruk som passer til signaturen min, selv uten å gjennkjenne hva det er, så synes man det er en fullkommen avatar. Men den er ikke bare det. Den er mere en fullkommen, den er perfekt.

Din avatar er ikke noe av dette.

+ for ramme

1,7/10

Lenke til kommentar

trevakt

Ser du allerede har vurdert deg selv med å kalle den perfekt, men kan vell vurdere den slik jeg ser den også.

Avataren gir meg egentlig ingenting. Jeg kjenner deg igjen i den, men har aldri sett filmen han/den er fra men regner med at det er en fantasy-film. Gode og klare farger med en god kvalitet, men rammen ble kanskje litt utydelig. Som sagt kommer jeg til å kjenne deg igjen med avataren, men ellers er avataren slik som de fleste andre. En avatar.

7+ / 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...