Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er ikke 80x80, og heller ikke ramme. Litt anderledes da den er i sepia istedet for svart hvitt eller farger, men har ikke nok blikkfang til å legges merke til. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 + fargerik + lett å kjenne igjen - kunne godt ha rammet den inn så den ikke flyter ut i bakgrunnen -/+ Er kanskje litt kjedelig, men likevel artig. (Burde sikkert også ha kommentert logoen, men jeg vet ikke hvem den tilhører ) 8/10 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Alt for difus, kan ikke se hva det er. Er heller ikke 80x80, og uten ramme. 4/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tradhtare Ser ikke i det hele tatt hva det er bilde av untatt noe svarte greier. Du burde virkelig få deg 80x80 avatar og en mye tydligere. Er vell egentlig ikke så mye mer å si. Den passet egentlig ikke som avatar bare, og hvis jeg var deg ville jeg funnet meg en ny. Ellers så er det jo bra at du har en avatar. 2 / 10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ståle: En person i rød kappe. Deg selv kanskje? Bilde var ikke særlig spennende. Det er lite og mangler ramme. Skiller seg kanskje litt ut men det var ikke særlig pent. Hvor ble det av Opera O'en? 2/10 Det er faktisk Opera Man *bytte tilbake* IKKE VURDER MEG! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Darkbuster: Fine, sterke farger og god kvalitet. Original òg. 9.8/10 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Minimalistisk avatar med smilefjes, enkel og ryddig, fine og skarpe kontraster og fin ramme. 9/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fluesoppen Operalogoen som klipper seg selv eller noe slikt. Det er helt grei kvalitet, men det er ikke noe spennende motiv, og du kunne hatt transparent bakgrunn. Den er kjedelig å se på, og den er ikke noe man husker eller legger merke til. 3/10 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Henrik C +Orignalt +80*80 +Du har brukt det lenge, så man gjenkjenner deg - Egentlig ikke så mye negativt å si om bildet, men det når ikke helt opp på topp : ) 8/10 Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) For sein! Slett!! Endret 8. februar 2008 av XitereX Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Raste er blitt rated så mange ganger at jeg rater XlitereX istedenfor. For å være heelt ærlig så likte jeg ikke den avataren, flammer med svart bakgrunn er ikke helt min smak, og det dyresporet passet bare ikke inn. Er ikke ramme, og alt i alt var det ganske kjedelig. Ikke for å på noen måte være frekk: 2/10 (Trekker opp at du i hvertfall har en avatar ) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 The Jester Race: aner ikke helt hva det er.. fargene var kule da.. også er det slik en ramme vettø! 7.7/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det ser ut som en vaffel hos meg. ^^ Rasch: +Tøft +Tøft +Tøft +Tøft +Tøft 10/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants +Skarpt bilde +Fin ramme +lett å kjenne igjen -kjedelig 6/10 helt grei avatar Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 sandelama: Homer is dah king! Hvorfor i helvete han har på seg det kostyme han har veit jeg ikke da.. +transbarent +80x80 +Ganske morsom 8/10 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er en slags logo av In Flames (Min avatar altså) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er en slags logo av In Flames (Min avatar altså) Jeg kan lage Jester Head-avatar til deg hvis du vil! Eller så kan du bare sende et bilde på PM. Vurder Sideburnskongen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 SideburnsKongen: Avataren din gir meg følgene inntrykk av deg: At du spiller metal og har den gitaren. Eller: at du spiller metal og har lyst på den gitaren. Nettop: Det sier meg ikke så mye. Spesielt i og med at det er kjempemange på dette forumet som kunne hatt samme avatar. Det er ikke sånn- "å, han har en gitar som avatar. da har vi en felles interesse", som det derimot er for MEG, fordi jeg har en avatar som er heftig og kul, men hvis folk kjenner igjen hvilken film det er fra, betyr det at de føler en slags tilknyttingsbånd til meg. Det er ikke lord of the rings eller Rovdyr eller sånne filmer som alle har sett. Kanskje mange har sett den, men man må gå litt inn i bildet for å se at det ikke bare er et heftig monster, men fra en film som alle som har sett har noen gode minner fra som som har et personlig forhold til. Selv uten å gjennkjenne bildet, som er dødskult og har perfekt fargebruk som passer til signaturen min, selv uten å gjennkjenne hva det er, så synes man det er en fullkommen avatar. Men den er ikke bare det. Den er mere en fullkommen, den er perfekt. Din avatar er ikke noe av dette. + for ramme 1,7/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 trevakt Ser du allerede har vurdert deg selv med å kalle den perfekt, men kan vell vurdere den slik jeg ser den også. Avataren gir meg egentlig ingenting. Jeg kjenner deg igjen i den, men har aldri sett filmen han/den er fra men regner med at det er en fantasy-film. Gode og klare farger med en god kvalitet, men rammen ble kanskje litt utydelig. Som sagt kommer jeg til å kjenne deg igjen med avataren, men ellers er avataren slik som de fleste andre. En avatar. 7+ / 10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 trevakt: +Ramme +Fine farger +Monty Python +The Holy Grail +Ikke 80x80 +"Aaaaargh" -Monsteret går litt i ett med bakgrunnen 9.8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå