wwwerner Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Raste: + Tenker på Ronaldo når jeg ser brukernavnet ditt (For det er ham?) + Utrolig stilig bilde, med stadion i bakgrunn - Liker ikke rammen En av forumets fineste avatarer, med fine farger, fint lys osv. Hadde sett enda bedre ut dersom rammen hadde vært litt annerledes... (Litt gråere kanskje) 9/10 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Raste: + Tenker på Ronaldo når jeg ser brukernavnet ditt (For det er ham?) + Utrolig stilig bilde, med stadion i bakgrunn - Liker ikke rammen En av forumets fineste avatarer, med fine farger, fint lys osv. Hadde sett enda bedre ut dersom rammen hadde vært litt annerledes... (Litt gråere kanskje) 9/10 Nei, brukernavnet har ikke noe med bildet egentlig å gjøre Det er mitt navn Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei, brukernavnet har ikke noe med bildet egentlig å gjøre Det er mitt navn Vet jo det. Du har hatt mange andre Ronaldo-avatarer, og forbinder deg derfor med ham. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Oja, da så Det er wwwerner du skal vurdere Endret 4. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Raste + Fin kontrast + ramme + pen - feil lag 7/10 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 wwwwerner En morsom og god kvalitets avatar. Når du fikk den laget i avatartråden husker jeg at jeg syntes det inverterte forslaget var mye bedre, så jeg ville gått for den! Men det er jo opp til deg. Uansett 8/10 Ekwathne Kanskje den feteste avataren på hele forumet per nu. Hadde kanskje gjort seg bedre med en annen type ramme. Bare trist at brukernavnet ditt alltid vil minne meg om den stygge nes-kontrollen du hadde som avatar før 9.5/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Negotiation En haug med firkanter som kan se litt kjedelig ut men av en eller annen grunn likte jeg det. 8/10 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Blink sin er blitt mye bedre etter at han fjernet de røde greiene! Ganske fet nå. 7/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 + Ikke noen hvit bakgrunn eller andre ting som kan forstyrre. + Gjenkjennelig. - Skjønner ikke hva det liksom skal være? En slags rakett eller noe? 8/10 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 + Ikke noen hvit bakgrunn eller andre ting som kan forstyrre. -Kjedelig - Er ikke min smak 4/10 Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Raste, fine farger og bra lys effekter, fint med rammen.. men jeg er dessverre ikke no fotball fan.. 5/10 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 -_Stenersen_- Viser biletet ditt noko du står for kanskje? Biletet var greit det, men fenger i alle fall ikkje meg noko særleg... 4/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kalvegodt: + transparent - dårlig bilde + kjenner deg igjen - ikke min smak 4/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Groening: +Kul avatar +Fin ramme -Kjedelige farger 7/10 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Banjaluka + Svart-hvitt +/- Relativt god kvalitet, kunne vært bedre - For mye detaljer 5/10 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 /Rublings + Kvalitet + dyrene + ramme + lett og kjenne igjen - Mangler det bittelille ekstra. 8/10 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Schjellin +Stilig +Dyster +Bra ramme +Skikkelig tøff figur/person -Ser ikke helt hva det er 9/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Feltherre En helt grei avatar men kanskje litt kjedelig. Kjenner deg ihvertfall igjen, når jeg ser avataren. Passende ramme til avataren, og skriften er tydelig. Ellers kunne den kanskje ha vært litt mer en bare en svart/hvit-inkludert-navn-avatar. Men kjenner deg ihvertfall igjen i den. 5 / 10 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) + Skarpe og klare farger. - Jeg ser ikke helt hva det svarte er. 9/10. Endret 6. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Zaroos: Jøss, enda en jente jeg ikke har lagt merke til før nå... + Fint bilde + Enda finere øye + Øye-avatarer er alltid en vinner - Litt tjukk ramme for min smak. - Kanskje litt for store kontraster i bildet? Øyevippene er nærmest helt svarte, mens huden under øyet er nærmest helt hvitt. Karakter gidder jeg ikke å gi, ser ikke helt poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå