Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En relativt stygg avatar av et nasty mumifisert (?) barn. Sikkert et cd-cover elns?

 

Den tykke ramma trekker avataren bare enda mer ned i søla, og jeg tviler på at det er noe som kan gjøres for å få den opp igjen. Når det er sagt, så synes jeg avataren din bare kan drukne i søla, og så kan du heller få tilbake den gamle stripete avataren din.

 

2/10

Lenke til kommentar

Valkyria:

 

Konsertbilde. Vet ikke helt hvem gitaristen er, men det er et fint bilde. Fargene er litt flate, og den doble ramma med hvit inni er unødvendig, men gir en kul effekt. Vet ikke helt om jeg liker den.

Alt i alt en grei avatar, men det er for blasse farger til at jeg føler at det var ordentlig stemning der.

 

5/10

Lenke til kommentar

Batnobbit

 

Synes avataren din er en av de bedre, ihvertfall en av de mest minneverdige på forumet. Den har veldig god kvalitet, hvis en avatar har dårlig kvalitet får den sjelden mer enn 5/10 hos meg. Tegnestilen er også tøff, dessuten er jeg sikker på at jeg har sett den tegningen før, i en eller annen flash-film. I tillegg har den en slags morsom undertone, det er sjelden man ser batman drikke kaffe/te/kakao/whatever.

Det eneste som er synd er at motivet ser vekk fra innleggene, og øynene er litt utydelige, men dette er bare bagateller.

 

8/10

Svært god

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...