Psychotron Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Vel, wwwerner: + svart hvitt, enkel + artig bilde + kjenner den lett igjen har ikke noe mer å si xD, 8,5/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Psychotron Nifs sak det der. Blasse, dårlige farger. Bildet ser veldig unaturlig ut. Ikke 80x80 og ikke ramme. 4-/10 Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 edge Denne avateren liker vi! Mainly Svart-hvit men fargen av hw-skinet i øynene. Orginal ramme, Mystisk og ligner på en bekjent. 9/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Magnus: Skummel avatar, egentlig. Forbinder den med deg, noe som tyder på at du har hatt den en stund (?). Fin ramme. Litt mørk (mulig det er skjermen). 9/10 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Knewt: Steinbra pingvin, god kvalitet og flotte farger: 10/10. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Rabbid: En relativt stygg kanin som jeg føler har blitt litt for oppskrytt. Den doble ramma er bare irriterende og trekker enda mer ned. 3-4/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Negotiation Relativ kjedelig avatar. Likte avataren du hadde før, bedre. Jeg regner vell med at du ihvertfall har en ramme hvis du skal se det slik. Oransje er ikke yndlingsfargen min heller.() Ellers så funker den ihvertfall som en avatar og jeg kjenner deg faktisk igjen i den. 3 / 10 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Darkbuster Helt ok avatar. Skal det forestille den Linux pingvinene, eller?.. Yeah. Litt matte farger, barnslig(?). 4/10 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 En relativt stygg avatar av et nasty mumifisert (?) barn. Sikkert et cd-cover elns? Den tykke ramma trekker avataren bare enda mer ned i søla, og jeg tviler på at det er noe som kan gjøres for å få den opp igjen. Når det er sagt, så synes jeg avataren din bare kan drukne i søla, og så kan du heller få tilbake den gamle stripete avataren din. 2/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Negotiation Liker bildet. Den ser ikke ut som en av de hundreogørten andre avatarene folk på dette forumet har. Den er i tillegg lett gjenkjennelig. 8/10 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Roterende Ulv: ser ut som en eller annen slåsskjempe... 6/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Valkyria: Konsertbilde. Vet ikke helt hvem gitaristen er, men det er et fint bilde. Fargene er litt flate, og den doble ramma med hvit inni er unødvendig, men gir en kul effekt. Vet ikke helt om jeg liker den. Alt i alt en grei avatar, men det er for blasse farger til at jeg føler at det var ordentlig stemning der. 5/10 Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Henrik C Nå har jeg ikke lest så alt for mye M, men artig er det lell. Avateren beskriver på en måte litt hvordan type humor du har og bildet er i god kvalitet med fine farger. En litt bedre enn helt grei avatar imo, men noe mangler. + for ramme også. 8/10 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 _Magnus: Liker at du har ramme, stilige farger, men syns personen er litt for langt til venstre på bildet. Må gjerne kutte ansiktet der, men det ble for mye hvitt og svart helt til høyre. 7/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Nimrad + Gode farger - APPLE!! 4/10 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Samebror + Slash + Kvalitet (svak)- Ramme 9.5/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Batnobbit Synes avataren din er en av de bedre, ihvertfall en av de mest minneverdige på forumet. Den har veldig god kvalitet, hvis en avatar har dårlig kvalitet får den sjelden mer enn 5/10 hos meg. Tegnestilen er også tøff, dessuten er jeg sikker på at jeg har sett den tegningen før, i en eller annen flash-film. I tillegg har den en slags morsom undertone, det er sjelden man ser batman drikke kaffe/te/kakao/whatever. Det eneste som er synd er at motivet ser vekk fra innleggene, og øynene er litt utydelige, men dette er bare bagateller. 8/10 Svært god Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Det er nok denne du tenker på http://www.youtube.com/watch?v=TW8UR81Us54 Vurder Teletubbiekid Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Teletubbiekid PLuss: Bra kvalitet, tøft i svart hvitt Nydelig ramme Minus: Syns det ser litt rart ut med skillet mellom skallen og det svarte(håret?) Var bare en liten bagatell på minussiden. 9/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Nimrad: + Veldig god kvalitet + Transparent + Passer kjempebra som avatar + Viser at du liker Mac + Fargen passer til forumet Det er noe som trekker ned, men jeg vet ikke helt hva... Du får 9/10 av meg. Endret 15. januar 2008 av wwwerner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå