Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vintermåne

 

En av diskusjons beste avatarer på mange måter. Utrolig bra/fint motiv, sort hvitt uten å nødvendigvis være sort hvitt(er ikke så mange andre farger på et piano :p ). Liker kontrastene i bildet og forbinder avatern veldig med deg, selv om du, etter mitt minne, heter Metalheart :tease:

 

10/10

 

EDIT- Oppdaget nettopp at jeg ikke har avatar, så den som vil kan kjøre ivei med Vintermåne sin igjen :wee:

Endret av edge
Lenke til kommentar
Vintermåne

 

En av diskusjons beste avatarer på mange måter. Utrolig bra/fint motiv, sort hvitt uten å nødvendigvis være sort hvitt(er ikke så mange andre farger på et piano :p ). Liker kontrastene i bildet og forbinder avatern veldig med deg, selv om du, etter mitt minne, heter Metalheart :tease:

 

10/10

 

EDIT- Oppdaget nettopp at jeg ikke har avatar, så den som vil kan kjøre ivei med Vintermåne sin igjen :wee:

 

Koselig å høre at det er mange som liker den. Jeg har fått mye god kritikk her på forumet for den :)

 

Vurdere groening.

Lenke til kommentar

Ok folkens, kanskje på tide med litt bedre begrunnelser?

 

Roterende Ulv:

 

+ Svart-hvitt

+ Liker veien personen peker

+ Ganske enkel å kjenne igjen

+/- Aner ikke hvem det er...

- Litt for mye svart i bakgrunnen

 

Jeg begynner å bli temmelig lei av gitar/ konsertbilder. Du har heldigvis noe litt mer egent enn kun en fyr med gitar.

Du har hatt bedre avatarer, og denne får kun 5/10

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...