rublings Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Samebror Gla i rock? Hvis du er det så treffer avataren bra. Hadde blitt mye bedre med en svart ramme, evt transparent bakgrunn. Ser hva det er med en gang, selvom det ikke er så tydelig. Litt unik, men brenner seg ikke fast i netthinnen min nei. Helt grei. 7/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 rubligns: + ramme + kjenner deg igjen på den + god kvalitet + morsom En av de bedre på forumet 9.5/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Groening: + Stargate + God kvalitet + Fint lys +Transparent - Ser nesten ut som en 9-kant, og det ødelegger litt... Dersom du klarer å få den helt rund, så blir det mye bedre. Du kan få 8-9 dersom du fikser litt på den, men nå blir det kun 7/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 wwwerner: Søt sau som sier «LOL?!» Bakgrunnen er svart og står i god kontrast til sauen. Fint motiv, fin ramme og god kvalitet. Kjekk avatar som fortjener 7/10 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 avataren din ser ut som den har stjelt noe. god humor med fine farger jeg gir deg 6/10 i tillfele dere lurer på min avatar er det logoen til NOD i C&C3 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 ole_marius: Litt mørke farger og det var ikke nødvendig med det svarte rundt. Ikke topp kvalitet heller. Men ellers et fint motiv. Fiks litt på den eller spør i Avatartråden(se signaturen min) så kan du gå opp mange karakterer. 3/10 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Underpants: Relativt minimalistisk, med tydelig budskap. Den ser hyggelig ut og sier mye uten for overdreven spesialeffektbruk. Imidlertid ganske humør-spesifik, så den kan kanskje passe dårlig til sinte poster. Kunne vært litt mer nøytral sånn sett, men dette er ingen betydelig svakthet. 8/10. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Underpants: Relativt minimalistisk, med tydelig budskap. Den ser hyggelig ut og sier mye uten for overdreven spesialeffektbruk. Imidlertid ganske humør-spesifik, så den kan kanskje passe dårlig til sinte poster. Kunne vært litt mer nøytral sånn sett, men dette er ingen betydelig svakthet. 8/10. Har tenkt på å få den til å ha et mer nøytralt blik, men så tenkte jeg at den kunne illustrere at jeg sa alt med et smil i bakgrunnen uansett hvordan smileyer jeg bruker i posten. Vurder C₈H₁₀N₄O₂ Endret 9. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 C₈H₁₀N₄O₂: Kul fyr du har bilde av, men synes han hadde passa bedre i en annen positur, det er liksom mer "han" med nærbilde av trynet og solbrillene? Synes også det kunne vært noe annet enn hvit bakgrunn. Ellers er det greit, med ramme og allting. 5/10 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Altidrett: +Schtilig +gode farger -ingen ramme 7/10 Endret 9. januar 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Valkyria +Aner egentlig ikke hvem det er, men han var rå da. +Musikk +80x80 +Ramme - Litt utydelig 7/10 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Vet ikke hvem det er, men jeg tror det er en eller annen musikkdude, men tøff var den. Syns det trekker VELDIG ned at den ikke er transparent da. 5/10 Fikser du transparent så får du en 8/10 av meg. Endret 9. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Det er Slash. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Et øye, ganske uorginalt egentlig. Pluss for både svart/hvitt og farge 6/10 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Wtf? hva med min? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 kenny- For meg som ikke er så altfor animefan, så ser jeg bare en tilfeldig animekarakter. Sier ikke at det er dårlig, men mer midt på treet. Karakteren ser bort fra "kamera" og det gjør at vi egentlig bare ser håret hans. I tillegg er stemningen og fargene ganske tamme. 5/10 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Shadowlands Liker fargene og den bakgrunnen. Ser ikke hva det er for noe, og blir litt for mye detaljer syns jeg. Liker rammen og kvaliteten. 7.5/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 rublings +Pingvin +Morsomt uttrykk +Kjenner deg igjen +Ramme +Fine farger -Litt kjedelig kanskje? 6/10 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Vrengtpolvott Avataren din minner meg om Sin City i stilen. Det ser ut som om du har lagd den selv, og utsnittet er også bra. Bildet ser litt uskarpt ut ved knuten av slipset, men resten er plettfritt når det gjelder kvalitet. Det blir litt kjedelig med hvit bakgrunn, jeg tror kanskje det hadde sett bedre ut hvis du hadde gjort bakgrunnen svart og muligens hatt et tynnt hvitt omriss rundt jakken som skilte motivet fra bakgrunnen. 7/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 teletubbiekid: En avatar jeg forbinner med teletubbiekid. Altså, når jeg ser nicket, ser jeg også avataren. Det var også denne avataren jeg forventet å se. Avataren er bra den, ikke så mye negativt å si om den. Pluss for ramme, 80x80... 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå