Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Underpants:

Relativt minimalistisk, med tydelig budskap. Den ser hyggelig ut og sier mye uten for overdreven spesialeffektbruk. Imidlertid ganske humør-spesifik, så den kan kanskje passe dårlig til sinte poster. Kunne vært litt mer nøytral sånn sett, men dette er ingen betydelig svakthet. 8/10. :)

Har tenkt på å få den til å ha et mer nøytralt blik, men så tenkte jeg at den kunne illustrere at jeg sa alt med et smil i bakgrunnen uansett hvordan smileyer jeg bruker i posten. :)

Vurder C₈H₁₀N₄O₂

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

kenny-

For meg som ikke er så altfor animefan, så ser jeg bare en tilfeldig animekarakter. Sier ikke at det er dårlig, men mer midt på treet. Karakteren ser bort fra "kamera" og det gjør at vi egentlig bare ser håret hans. I tillegg er stemningen og fargene ganske tamme.

5/10

Lenke til kommentar

Vrengtpolvott

Avataren din minner meg om Sin City i stilen. Det ser ut som om du har lagd den selv, og utsnittet er også bra. Bildet ser litt uskarpt ut ved knuten av slipset, men resten er plettfritt når det gjelder kvalitet. Det blir litt kjedelig med hvit bakgrunn, jeg tror kanskje det hadde sett bedre ut hvis du hadde gjort bakgrunnen svart og muligens hatt et tynnt hvitt omriss rundt jakken som skilte motivet fra bakgrunnen.

7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...