ole_marius Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 bra avatar, fine nyanser mellom svart og hvit. siden det er en av tidenes mest kjente gitarister gir jeg deg poengsummen 8/10 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) ole marius: + Liker hva det nå enn skal forestille + Fargen - Ser ikke hva det skal forestille? - Svart bakgrunn. 6/10 Endret 8. januar 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Bennythen00b: + Fint motiv, Tommy&Tigern! - Ingen ramme - Vanskelig å se motivet - Ikke 80x80 Syntes ikke det var en spesielt pen avatar, sorry. 3/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Lurvefranzen: Konsertbilde. Har ramme og god kvalitet, men jeg føler at det blir litt daffe farger, og at stemningen blir litt dyster. Det er en grei avatar, men som sagt, fargene er for blasse og kjedelige. 4/10 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Olum: + Ikke 80x80, hadde blitt for stort mellomrom under og over teksten. + En "skeiv" bokstav midt i. + "HELL" - Litt dårlig kvalitet. - Ikke den blåfargen jeg hadde valgt. Alt i alt, en helt grei avatar som er lett å kjenne igjen. 8/10 Herregud.... Avataren hans er en omgjort DELL-logo!! Ser du ikke det!!? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vurderer Henrik C siden Bennythen00b komenterer en annens vurdering. Henrik C +Ramme +80x80 Den har gode farger som passer forumet. Jeg liker avataren din. En av de bedre her inne. 9/10 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Henrik C: Grei avatar. Gidder ikke skrive +/- 5/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) for å stoppe alle diskusjoner om hvem avatarern min er så er det tidligere Guns N' Roses gitarist Slash!! Tenkte at det kunne være han, men var ikke sikker. Jeg liker også Guns N Roses, men det har ikke så veldig mye med avatarvurderingen å gjøre. Jeg synes ikke avataren blir noe dårligere eller bedre om det er Slash eller ikke. Og ja, jeg er også interresert i musikk, men jeg ble usikker siden det ikke var så lett å se Bennythen00b: + Litt kult at man får se både foran og bak + Jeg skjønner at du er interresert i Tommy og Tigern - Kvalitet - Tjukk Ramme 4/10 Endret 8. januar 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jokkulf. Fin og ryddig ramme. Behagelig å se på. Det er også fine farger. Det lille minuset er at den ikke klistrer seg til hjernen min. 8/10 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 danno O: + Kule hjelmer og dress :!: + Lett gjenkjennelig på forumet - Mangler ramme til høyre - Fyren til høyre er utydelig 6/10 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) danno_O +ramme +80x80 Helt grei avatar. Men mangler noe. 6,5/10 Endret 8. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 JFM Nvidia sier alt ! 9/10 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Genial avatar danno_O! Du får 10/10 av meg Blink-182 Beklager, men Blink182 sier alt i en negativ måte for meg. Du skal dog ha pluss for at motivet er litt kult. Karakteren hadde økt betydelig hvis det ikke hadde vært tekst midt på motivet - det ødelegger selve helhetsinntrykket. Blir litt som å ha rusk på øyet så du ikke ser skikkelig... 2/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke vurder meg Endret nå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Blink-182 Kul Avatar, bandet har noen gode låter, selv om ikke det gir utslag i vurderingen. Men den røde skriften kunne vært fjernet. 5/10 Endret 8. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Den røde skriften er fjernet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) okai nok om det. Rach: +orginalt +fin ramme +noe jeg husker/gjenkjennbart smil -vet ikke helt hvorfor jeg ikke synes den er perfekt, litt kjedelig 8/10 Shadowlands: +klart/bra kvalitet +ramme +orginalt det også -skjønner ikke hva det skal forestille og den er ikke spesielt morsom 6/10 Endret 8. januar 2008 av gormers Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvordan skaffer man ramme og skalerer bildet til 80x80? Tenkte jeg skulle ta litt konstruktiv kritikk og fikse på det folk ikke likte Ikke ta meg! Endret 8. januar 2008 av paa99 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Gormers +God kvalitet +80x80 +Tribal +Ramme Alt i alt en meget god avatar min første 10/10 tror jeg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvordan skaffer man ramme og skalerer bildet til 80x80? Tenkte jeg skulle ta litt konstruktiv kritikk og fikse på det folk ikke likte Ikke ta meg! Vel, det er bare til å åpne bildet i paint og trekke en svart firkant rundt bildet. Trenger ikke noe avansert photoshop for det. Du trenger kanskje photoshop for å få bildet i størrelsen du vil ha. ***ikke ta meg ta samebror*** Endret 8. januar 2008 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå