CombatPsycho Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bra markert Litt kult lyst opp Trekker i alle fall ikke for at du ikke har ramme, siden den der passer best uten. Viser noe av dine interesser(?) 7/10 Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Likte den klovnen der Kanskje en liten hvit ramme? Har ikke peiling på det men du kan kanskje prøve? 8 / 10 Siden jeg likte den godt:> Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Helt grei avatar. Ser ikke helt greia bortsett fra at det er et ansikt. 4/10 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Roterende Ulv: Stilig bilde i svart/hvit. Klarer ikke helt se hva det skal vær fra. Kan virke som om det er en kjent scene fra en kjent film uten at jeg skal påstå noe! Lett å kjenne igjen hvertfall. 9/10! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 DarkerGlow: + ramme - ikke så god kvalitet - ser ikke hva det er, bortsett fra at det er en person + kan bli en bra avatar hvis det blir bedre kvalitet på den 5/10 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Groening: + Transparent. + God kvalitet - Ser ikke helt hva det er. Er det ei kule eller noe sånt? 4/10 Har oppdatert avataren min, versågod vurder. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 übersviker: + Ramme + orginal 8/10 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Valkyria: + Kul rocker. + Han hadde stil + Fine farger, som passer sammen. + Bildet generellt - Det er noe... som er feil 9,99/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 WheelMan +gode farger +Ramme +80x80 - Litt kjedelig - Nå er jula over:) 5/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Samebror +Kult motiv +Flosshatt +Ser ut som det har noe med musikk å gjøre - Litt kjedelig kanskje, men jeg synes avatar funker Du har en kul avatar som ikke passer med ramme (noe du heller ikke har). Det er kanskje ikke den avataren som skiller seg mest ut når man blar fort nedover sidene her på forumet, men kvaliteten er god og avataren er tøff. 9/10 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jokkulf, jeg har alltid likt avataren din. Fine farger, lett å kjenne igjen og Happy-Tom (?). Og ramme så klart. Ny avatar på meg nå. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Olum: + Ikke 80x80, hadde blitt for stort mellomrom under og over teksten. + En "skeiv" bokstav midt i. + "HELL" - Litt dårlig kvalitet. - Ikke den blåfargen jeg hadde valgt. Alt i alt, en helt grei avatar som er lett å kjenne igjen. 8/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 überSviker: God avatar med motiv hentet fra tegneserien CAD (Ctrl Alt Delete). Morsom tegneserie forøvrig. Avataren er kvadratisk, i god kvalitet med ramme. Alt i alt en morsom avatar det er lett å kjenne igjen. Rammen og formen gjør at avataren passer godt i forumskinnet. Alt i alt en god avatar. Kanskje litt for anonym? 7/10 Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Snorre +Er litt småfan av Tommy & Tigern såe, ja +Fin ramme, og bra størrelse. -Litt kjedelig egentlig i min mening No offense 9/10 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Touch of Red + Ser ut som noe coverart fra In Flames albumet Come Clarity. + Stilrent og enkelt 8/10 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hylo Liker den minimalistiske vektor-looken, men de stripene fucker det litt opp syns jeg. + Hvis det re deg selv. Det som ødelegger mest er uten tvil "Hylo"-teksten. For det første så er det ikke vits å skrive nicket sitt i avataren, siden nicket ditt alltid vil være rett over uansett. Gul skrift skjærer i øynene, og passer ikke med resten av avataren. 4/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hylo +Kjenner deg igjen +Tøff strekeffekt på den +/- Navnet ditt -71x80 -Ikke noe ramme 7/10 Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Samebror +Kult motiv +Flosshatt +Ser ut som det har noe med musikk å gjøre - Litt kjedelig kanskje, men jeg synes avatar funker Du har en kul avatar som ikke passer med ramme (noe du heller ikke har). Det er kanskje ikke den avataren som skiller seg mest ut når man blar fort nedover sidene her på forumet, men kvaliteten er god og avataren er tøff. 9/10 Hallo? Du hører på rock(går ut fra du hører på turbonegro, avatar/sign.), også kjenner du ikke igjen legenden Slash? Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Samebror +Kult motiv +Flosshatt +Ser ut som det har noe med musikk å gjøre - Litt kjedelig kanskje, men jeg synes avatar funker Du har en kul avatar som ikke passer med ramme (noe du heller ikke har). Det er kanskje ikke den avataren som skiller seg mest ut når man blar fort nedover sidene her på forumet, men kvaliteten er god og avataren er tøff. 9/10 Hallo? Du hører på rock(går ut fra du hører på turbonegro, avatar/sign.), også kjenner du ikke igjen legenden Slash? Hva skal jeg med rock? Utsagnet er fra 2pac i sangen Hail Mary! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 for å stoppe alle diskusjoner om hvem avatarern min er så er det tidligere Guns N' Roses gitarist Slash!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå