Krokanrull Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Vrengtpolvott: (Genialt nick btw) Du har en fin ramme på avataren din, good. Liker kontrasten: hvit og svart. Ikke lett å glemme, og vinkelen passer bra. Alt i alt en veldig god avatar. 9/10 Endret 4. januar 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Krokanrull: Den er fin og gjennkjennbar, men den er litt for tom og litt for mye hvitt i avataren. Litt uklar også når jeg ser etter. 6/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Underpants: Helt grei avatar, litt kjedelig med svart/hvitt, men avataren er fin. Et stort, søtt smilefjes, med en fin hvit ramme som passer med resten av avataren. Lett gjenkjennelig. 7/10 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Håks: Herlig avatar av gode gamle Snake. 9/10 fordi den kanskje ikke er så orginal. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 danno_O + Daft Punk + Gode kontraster - Ikke spess. 9,5 - Ikke forumets beste, men ikke langt ifra. Angående min: Det er "bare" et mønster. Opprinnelig mye større, men jeg tok utklipp fra en liten del av bildet. Skulle gjærne fått lastet opp i bedre kvalitet men finner ikke bildet igjen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ultimatedeskjet + Psykadelisk + Spesielt + Skjønner ikke dritten av den - Svart-hvitt. Grei avatar, da den hverken skiller seg ut eller blander seg helt inn. 7/10 Lenke til kommentar
Joney Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) - Mangel på ramme - svart-hvitt sitat degselv :!: - Dersom det ikke er deg selv aner jeg ikke hvem det er - Kjedelig 1/10 Endret 4. januar 2008 av Joney Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Joney - Litt uklart - Litt mye svart + Fine farger + Deg selv? + Greit og kjenne igjen + Tøffe farger 6/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) +Newborn+ + 80x80 - Ganske kjedelig - Barne TV har du vel vokst fra? - Kjedlig bakgrunn 3/10 Endret 4. januar 2008 av samebror Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 samebrors avatar har en helt svart bakgrunn som dekker ganske mye av bildet, noe som gjør seg veldig dårlig på det lyse forumet. I tillegg er bildet veldig mørkt og det er vanskelig å se gitaristen, som er fotografert så rart at det er vanskelig å se noe uansett, klart. Usj, usj. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Skarstad Lyse, fine farger og et pent fjes skaper god stemning. Jeg kjenner alltid igjen avataren din. Riktig vinkling på motivet, gode kontraster og det at avataren er klar og tydelig gjør en god avatar. 9/10 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Shadowlands: + Fine friske farger + Ramme + Fine farger i bakgrunnen av motivet + Kult motiv - Rett og slett ganske merkelig (selv om det er kult Oo) 9\10 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Raknes: + Bra kvalitet + Ramme + Fin kolibri + Uvanelig vakkert + Orginalt + Bra balanse i farger og tema - Litt for mye etter min smak 9/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hadhafang Stilig lys avatar av Gandalf fra LOTR. Ramme. Gjennkjennelig avatar. Bra kvalitet. 9/10. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ekwathne: +MacGyver +80x80 +MacGyver +Ramme +MacGyver +God kvalitet +MacGyver 9.9/10 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 din var en artig avater med et stor smil :!: jeg gir deg 6/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ole_marius: Noe som ser ut som en slem pingvin ,litt morsom, dårlig kvalitet, minner meg litt om linux 4.4/10 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Den over syns jeg var litt kjedelig. Og litt rotete med den nisslua. Det er tydeligvis en spiller, og jeg hater fotball. 4/10. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Marialn: En kylling. Morsomt smil og gøy figur, men ikke god kvalitet og bakrunnen går ikke i ett med forumets bakrunn. Det hadde passet fint. Altså, bedre kvalitet og ei gjennomsiktig bakrunn, da stiger karakteren. 5/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Enojo: + God kvalitet + Fin bakgrunn + rammen passer fint til avataren -Gitaren matcher ikke helt til bakgrunnen i avataren -/+ Jeg vet ikke hvem det er bilde av, men tror det er en gitaris i CoB (sier litt om musikksmaken din +) Allt i allt har du en avatar som er lett gjenkjennelig, men jeg synes at det har blitt for mange "gitarist/gitar -avatarer" på forumet. Det gjør avataren din uoriginal og lite spesiell. For at en avatar skal scoore høyt på min skala bør den være spesiell. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå