MaSo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mats Danielsen +Homer Simpson Come on alle elsker the simpsons 10/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MaSo du har en hund som avatar, det holder for meg. 10/10 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Supahfly Har en avatar som er så stygg at den er kul Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ACHTUNG! Kan ikke folk legge i hvert fall litt arbeid i vurderingene sine? Jepp, vennligst bruk litt tid til å ta en seriøs vurdering. Ingen tråd er evig beskyttet mot stenging når kriteriene glemmes og tråden "spammes" ned. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Skarstad: + Liker fargene + Generellt en litt ''ellegant'' avatar. + Fin Ramme. - Litt kjedelig kanskje - Vet ikke hvem hun på bildet er - Avataren sier meg egentlig ingenting. 7/10 Endret 3. januar 2008 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Lubbne_Ludde + veldig fine farger + passer veldig godt til kallenavnet Lubbne-Ludde + veldig tøff og spesiell 10/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ligth Alba +Fine farger +Pen jente +Fine former 10/10 ;D Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 samebror: Herman Li i et ...vel, grønt bilde. Ramme har du, men denne er en smule for tykk. Er veldig utvydelig bilde og. Det finnes sikkert bedre bilde av ham man kan bruke til avatar. 5/10 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Samebror: Herman Li is cool - eller ikke. Spesielt god på gitar er han hvertfall ikke. Dragonforce gir meg èn assosiasjon, og det er ost. Når det kommer til selve avataren tenker jeg også ost. Kvaliteten er dårlig, fargene ikke særlig tiltalende, rammen er for tykk og det er vanskelig å se hvem det egentelig er bilde av. Bytt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Enojo Fin fin avatar dette med gode farger i bakgrunnen. Selv er jeg ikke noe god fan av (heavy) metall, men denne avataren var faktisk veldig fin i forhold til andre metal-avatarer. Likte måten han holdt gitaren på, og fargene i bakgrunnen. Bra du lagde en slik ramme også, så du kan se rammen. Grunnet metall går dessverre ikke denne helt til tops, men en verdig og fin avatar som jeg kjenner deg igjen i. Ble også kanskje litt mye svart, og det skulle kanskje vært litt mer av den blåe fargen i bakgrunnen. 8 / 10 EDIT: Anathema En avatar av et øye på. God avatar, men øyet skulle hatt flere eller tydligere farger så du kunne se kontrasten bedre. Hadde vært bedre hvis fargen var mer av midtpunktet i avataren og det skulle vært "svartere" svart-hvitt rundt. Likte måten du hadde gjort med rammen though. Det trekker for det meste opp, men hadde du greid å fått et bilde med sterkere farger som midtpunkt hadde denne blitt en fin avatar. 6 / 10 Endret 3. januar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 nå da? Darkbuster: +Morsom +Gode farger - God Ju..eh nei den er over 6/10 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Selve bildet er ganske dårlig. Er det brukeren på bildet? Isåfall er det et lite pluss.. Ellers så sier ikke avataren meg så veldig mye. dessverre. 4/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Marialn + Deg selv(?) - Ikke 80x80 - Vanskelig å se hva det er 2/10 Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ekwathne + MacGyver, alle liker han + Bra farger 8/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 +/- Er det en hate eller like logo isåfall blir det 8/10 eller 1/10 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Samebror: + Metal! + Kult motiv + Ramme - Ikke den beste kvalitet 7/10 Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Lurvefranzen: + Metal! + Alexi Laiho + 80 x 80 + Ramme 10/10 Perfekt avatar! Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Enojo + Den fine blåfargen i bakgrunn. Den var faktisk utrolig fin! + Syns gitaren egentlig og var fint og passet bakgrunnen. + Fin ramme - Han fyren der, jeg liker ikke han. Trekker dessverre ned en god del av mitt helhets syn på avataren dessverre. Likevel en tøff avatar 6/10 Endret 3. januar 2008 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 + skarpe farger. + kul figur. - kunne vært noe større (men det er jo en grense for avatar str). 8/10 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Marialns avatar har et rart bredde/høyde-forhold, mangler noe avgrensning i form av ramme og bildet er rett og slett ganske dårlig. Den noe uklare og mørke bakgrunnen er bare forstyrrende og alt man kan se av personen i forgrunnen (vil anta det er brukeren selv) er litt hår og en nese. I tillegg burde den speilvendes. En dårlig avatar, rett og slett. Red.: Blæh, hun byttet visst mens jeg skrev. Endret 3. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå