Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samebror:

 

Herman Li is cool - eller ikke. Spesielt god på gitar er han hvertfall ikke. Dragonforce gir meg èn assosiasjon, og det er ost. Når det kommer til selve avataren tenker jeg også ost. Kvaliteten er dårlig, fargene ikke særlig tiltalende, rammen er for tykk og det er vanskelig å se hvem det egentelig er bilde av.

 

Bytt :)

Lenke til kommentar

Enojo

 

Fin fin avatar dette med gode farger i bakgrunnen. Selv er jeg ikke noe god fan av (heavy) metall, men denne avataren var faktisk veldig fin i forhold til andre metal-avatarer. Likte måten han holdt gitaren på, og fargene i bakgrunnen. Bra du lagde en slik ramme også, så du kan se rammen. Grunnet metall går dessverre ikke denne helt til tops, men en verdig og fin avatar som jeg kjenner deg igjen i. Ble også kanskje litt mye svart, og det skulle kanskje vært litt mer av den blåe fargen i bakgrunnen. :)

 

8 / 10

 

EDIT:

 

Anathema

 

En avatar av et øye på. God avatar, men øyet skulle hatt flere eller tydligere farger så du kunne se kontrasten bedre. Hadde vært bedre hvis fargen var mer av midtpunktet i avataren og det skulle vært "svartere" svart-hvitt rundt. Likte måten du hadde gjort med rammen though. Det trekker for det meste opp, men hadde du greid å fått et bilde med sterkere farger som midtpunkt hadde denne blitt en fin avatar. :)

 

6 / 10

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Enojo

 

+ Den fine blåfargen i bakgrunn. Den var faktisk utrolig fin!

+ Syns gitaren egentlig og var fint og passet bakgrunnen.

+ Fin ramme

 

- Han fyren der, jeg liker ikke han. Trekker dessverre ned en god del av mitt helhets syn på avataren dessverre. Likevel en tøff avatar :)

 

 

6/10

Endret av Lubbne_Ludde
Lenke til kommentar

Marialns avatar har et rart bredde/høyde-forhold, mangler noe avgrensning i form av ramme og bildet er rett og slett ganske dårlig. Den noe uklare og mørke bakgrunnen er bare forstyrrende og alt man kan se av personen i forgrunnen (vil anta det er brukeren selv) er litt hår og en nese. I tillegg burde den speilvendes. En dårlig avatar, rett og slett.

 

Red.: Blæh, hun byttet visst mens jeg skrev.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...