Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, dere får vurdere avataren min da.:p

 

Du må vurdere avataren forran deg, først.. Men siden du ikke har gjort det, gjør jeg det.

 

Rasch:

+ Ramme

+ Lett gjennkjennelig

+ Bilde av deg selv

+ Fargene i bilde passer sammen

 

- Begynner å bli lei av å se den nå.. :!:

- Litt kjedelig i lengden.

 

7/10

Endret av ZeroZ
Lenke til kommentar

Hvis du er flink gutt og går til førstepost å leser reglene så kan vi kanskje gjøre det. ;)

 

Rasch:

 

+ Selvportrett?

+ God kvalitet

+ Sprer glede

 

- Ingen spesielle

 

En meget god avatar med god kvalitet. Ramme har du også. At det er et selvportrett gjør det enda bedre. ;)

 

Karakter: 9/10

 

Damn it... Too late.

 

ZeroZ:

 

En fin avatar med en god og spesiell ramme! Fin effekt med speilingen. Du har bilde av navnet ditt som er knytter avatar og nick sammen, men det er lite originalt og blir kjedelig i lengden.

 

Karakter: 7/10

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jøss, nå fikk jeg endelig sjansen til å beskrive hva jeg mener om en av de beste avatarene på forumet.

 

Movieheart: Umiddelbart får jeg en følelse av en blanding av R&R, blandet med religiøs oppvåkning. Mere en tilstand som god musikk, og aktiv lytting kan bringe deg i. At jeg ikke klarer å se helt bort fra hvordan brukeravataren passer med personens skrevne bidrager, er og blir et faktum. Så derfor gir jeg glatt denne avataren full pott, uten å tallfeste det til målbare størrelser, fordi en følelse kan vanskelig måles fullt ut.

 

PS: Få bort den gyselige luen!

 

Godt Nyttår, til dere alle!

 

Peace out!!

:)

Lenke til kommentar

PencilCase

 

Avataren avslører at brukeren er en Blackadder-fan. At den gir mening til brukernavnet er også et pluss (men man må ha sett sketsjen for å forstå den). At det er Blackadder er et stort pluss. Det er også et stort pluss at avataren er såpass forseggjort, figuren er "klippet ut" og gjort gjennomsiktig, selv om det kunne vært gjort noe med kanten i underkant. Et bittelite minus er kanskje at det er langt fra alle som tar kombinasjonen brukernavn+avatarbilde, men det er egentlig ikke noe stort minus. Ellers kommer jeg ikke på så mye annet å nevne.

Lenke til kommentar

A-Jay

 

Usikker på om tingen stammer fra noe. Veldig julete til at vi er i januar, men avataren er kul nok den. Transparent, og ok kvalitet, til tegnet å være.

 

80x80 er positivt imo, mangler ramme, men at den er transparent, så er vel ikke noe å å trekke for.

 

8/10

Lenke til kommentar

Hylo

Hm.. Det første jeg legger merke til er at du av en eller annen grunn har droppa ramme på avataren.

Bildet ser ut som at det er tatt i det du løper rundt for å finne et toalett du kan kaste opp på. Vet ikke hvorfor men sånn er det bare. Du ser stressa ut og ser ned i bakken, noe man vanligvis gjør når man må kaste opp.

Det andre man legger merke til at du enten er uheldig på bildet, eller så begynner du sånn ca å miste hårfestet forran i håret. Populært kaldt viker.

 

+ for at det er deg selv og at du er pent kledd :)

 

7/10

 

edit: Dæven! Ser ut som du har en liten bart også. +

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...