Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder folk å vurdere avatarene litt bedre? Lei av å se det samme +/- opplegget. Utdyp dere gjerne litt mer så brukeren får litt mer ut av vurderingen dere gjør. Dette gjelder jo såklart ikke alle brukere.

OT:

Moods

Fint bilde av Lacoste merket, men det gjør ikke avataren stort bedre. Avataren er altfor liten, og jeg må myse for å kunne se ordentlig detaljer. Du kunne kanskje lagd avataren litt større, men fortsatt ha transperert(?). Alt i alt er det en grei avatar men du skulle gjerne hatt den litt større. Kanskje litt daffe farger også selv om det er sånn logoen er.

EDIT: 3 / 10

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Helt enig med at folk kan starte å vurdere avatarene bedre ! er passe drit lei av korte teite vurderinger :p

OT :

Darkbuster : En pingvin med nisselue , avateren i seg selv er veldig grei , nisseluen er vel da på sida d er jul ( ja det er fortsatt jul ! :p ) og var veldig fint tillpasset iforhold til mange andre nisseluer her på forume . Avataren i seg selv er da ganske morsom med den litt småforviredde pingvinen , den har rette oppløsningen og bilde kvaliteten er ganske bra

full pott på deg !

10/10 !§#

Lenke til kommentar

Håks

Et bilde, mest antakeligvis fra enten et spill eller en tegneserie. Litt lite, men god kvalitet og ramme.

Siden jeg ikke vet hvilket spill/tegneserie o.l det er tatt fra så gir jeg deg bare 6/10. Personlig syntes jeg du burde bytte til noe mer "allment". Tilgi meg om det er veldig obivious hva det er tatt fra ;)

Lenke til kommentar

_magnus_ :

Kul avatar av en kar som ser lettere psykotisk ut. Litt mørke farger, og tennene er kritthvite, men dette er ikke negativt.

Du får minus siden du ikke viste at Håks sin avatar er av legenden Solid Snake!

9.5/10

PS: Ja det er bilde av meg på min avatar.

Lenke til kommentar

:O Ikke hørt om ''M''?

Sjekk den ut HER!

henrikC:

Avatar fra en veldi god tegneserie! :) Bra bilde er det også! Ramme er jo et pluss, men tror kvaliteten kunne vært bittelitt bedre.

9.8/10

EDIT: Fan tut at det var ment mot avataren over henrik sin! ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...