wwwerner Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ekwathne: + Macgyver! + Motivet er plassert fint. + Fin og enkel ramme. + Enkel å kjenne igjen. +/- Kvaliteten er bedre enn gjennomsnittet her på forumet, men kunne vært litt bedre... En av forumets beste avatarer! 10/10! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 wwwerner Morsom Orignalt Men du får dessverre ikke 10 av 10, du får 8/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 wwwerner: +Sau +Kvalitet +Den appelerer til meg +Den er søt +Lol Denne sauen er noe av det søteste jeg har sett på forumet, og den kledde den svarte bakgrunnen, etter å ha sett de forskjellige variantene av denne avataren i avatartråden syntes jeg du gjorde et godt valg med en svart/hvitt-avatar. Jeg smiler når jeg ser den, og det er lite å sette fingeren på negativt, men den når allikevel ikke heeelt opp. 9,5/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Eplefe En fin avatar, fine farger som passer til hverandre, bakgrunnsfargen passer med fargen på krittene, og den er lett gjenkjennelig. En perfekt avatar, 10/10 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håks +Ramme +Stilig -Ikke bakgrunn 7/10 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 JFM: En avatar med god kvalitet som er lett å kjenne igjen, den skiller seg også litt ut. Du har også en ramme som trekker opp. Det negative må være at den ikke var så altfor spennende. 7,5/10 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Mevon: En fin fugl, med et intenst blikk som kunne fanget enhver sjel på veien inn i evigheten. Brunfargen gir meg asiosasjoner til sjokolade, sjokolade er for meg høytid, aktuell høytid nå er jul/nyttår. SÅ! Ti ganger PANG til deg fra meg! 10/10! ----------------- Ja, det er meg det er bilde av på avataren. Endret 1. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Rasch. Morsomt bilde av seg selv i kamoflasje, Man ser godt hva det er. Bra at han har ett bilde av seg selv, men øynene burde vært litt mer synlig 8/10 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Snobjorn: + Svart figur. + Øyne som lyser. + Morsom. + God kvalitet. + Grei bakgrunn. + Ramme og 80x80. - Det eneste jeg ser er at nisseluen går over rammen. En av de beste avatarene på forumet. 10/10 Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 überSviker: Zelda(?) motiv i tegnet form. Fine farger, men litt for mørk. Man må konsentrere seg for å få med seg alt i bildet. Ramme og 80 x 80 er på plass. Veldig fin avatar, hadde kanskje fått full pott hvis den var lysere. 7/10 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Enojo Ganske greit bilde med god kvalitet , det d viser er en gitar dude med en ganske kul ESP ? gitar , hvem det er vet jeg ikke men helt personlig liker jeg ikke denne slaks bilder med mindre det er et bilde av deg , noe jeg kansje tviler på så derfor blir scoren din 6/10 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Evil-duck Kult bilde Orignalt Hadde sexy rompe 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Raste, går for det kjappe, så da kan han gjerne snubles i forvissningen om at avataren suger ordentlig hesteballer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Meninga med ditt innlegg var? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 at avataren din suger!! Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 at avataren din suger!! Raste Sånn jeg ser det, er ditt like sugent som f. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Må si jeg liker Raste sitt bedre enn samebror, selv om jeg ikke liker fotball noe særlig, den er bare så mye mer stilfull. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Må si jeg liker Raste sitt bedre enn samebror, selv om jeg ikke liker fotball noe særlig, den er bare så mye mer stilfull. skjønner dere poenget med avataren i det hele tatt? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 At Cola banker Pepsi regner jeg med. Men bryr meg egentlig ikke om hva poenget med den er, den er stygg å se på. Og ja, Cola banker Pepsi. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skummel avatar som minner meg om Pulp Fiction eller noe .. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå