Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hylo:

+ Lett gjennkjennelig

 

- Ikke ramme

- Rar grå bakgrunn

- Den svære pannen kommer midt i bildet, og ødelegger derfor litt for resten.

- Doffe farger (deprimerende bleike)

 

Rett å slett gørr-kjedelig avatar. Hadde jeg vert deg ville jeg vurdert å bytte.

 

3/10

 

:!:, var ikke den litt slem hvis det er han som er på bildet? :p

 

Reit ZeroZ.

Lenke til kommentar
Hylo:

+ Lett gjennkjennelig

 

- Ikke ramme

- Rar grå bakgrunn

- Den svære pannen kommer midt i bildet, og ødelegger derfor litt for resten.

- Doffe farger (deprimerende bleike)

 

Rett å slett gørr-kjedelig avatar. Hadde jeg vert deg ville jeg vurdert å bytte.

 

3/10

 

:!:, var ikke den litt slem hvis det er han som er på bildet? :p

 

Reit ZeroZ.

 

Jo, tenkte å nevne det, men så la jeg merke til at han er født i 1989. Det vil mao. si at han er rundt 18år gammel. Vel no offense, men han på bilde ser ut som om han er 40..

 

Til Hylo: Hvis det er deg på bilde, må du ikke ta det jeg skriver her inn på deg.. Du ser sikkert ikke ut som en 40-åring til vanlig. Bare på bilder liksom.. :p

Lenke til kommentar
Til Hylo: Hvis det er deg på bilde, må du ikke ta det jeg skriver her inn på deg.. Du ser sikkert ikke ut som en 40-åring til vanlig. Bare på bilder liksom.. :p
Haha.

Til din informasjon, det er meg, og om det er en kjedelig avatar som du så absolutt mener jeg bør bytte, så mener du vel det, og mer enn det skjer nok ikke.

 

 

Morsomt, eh? :)

Lenke til kommentar

Vrengtpolvott:

Likte den James Bond inspirerte avataren din, og det at den er svart-hvit passer veldig godt til bildet ditt. Egentlig bra at man ikke ser hodet på personen, for da blir du litt mer mystisk, samtidig som at alle kjenner deg igjen på bildet ditt. Personen lener seg mot postet du har skrevet, samtidig som at det ser ut som om han har hendene i lomme noe som gjør at han ser veldig avslappet ut. Avataren din er 50x50 og den tynne sorte rammen passer godt til resten av bildet ditt.

7-/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...