Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 cmi Harry avatar, kjedelig. 2/10 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Vrengtpolvott: Harry avatar... Kjedelig... 1/10 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 uharry avatar ganske rar smilyyyyyyyy 5/10 Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Folk som selv har en avatar som stinker slakter andres, haha Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Kan ikke folk legge i hvert fall litt arbeid i vurderingene sine? Flesteparten av dem er farlig lite konstruktive. Sånn: "+/- bilde av *ting omtaleren liker/ikke liker* + ramme (hvordan kan slikt gi plusspoeng, egentlig?) + *tilfeldig valgt vagt rosende uttrykk ("pen" er en klassiker)* - har ikke det lille ekstra (denne går igjen på så godt som alle 9/10-omtaler) - *negative uttrykk som alene sier fint lite om avataren (teit, harry, kjedelig osv.)*" Fint om folk kunne vært litt mer detaljerte og, ja, kanskje til og med brukt fullstendige setninger. Blant annet fargoth, Runar og Snorre må jeg si skiller seg postitivt ut i så måte; lær av dem. Red.: Drepte visst tråden helt med den oppfordringen. Endret 30. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) @Schnell +Digger den figuren der +God kvalitet +Stor, 80x80 vil jeg tro... -Hadde passet bedre med transparent farge, og uten ramme. Faller bra i smak i mine øyne, 9/10 Endret 30. desember 2007 av Centuss Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Kan ikke folk legge i hvert fall litt arbeid i vurderingene sine? Jepp, vennligst bruk litt tid til å ta en seriøs vurdering. Ingen tråd er evig beskyttet mot stenging når kriteriene glemmes og tråden "spammes" ned. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Centuss: Smiley som smiler, men den er ikke gul, den har det norske flagget som bakgrunn. Det er en litt spennende og annerledes variant, men jeg er ikke helt sikker på om den falt veldig i smak hos meg. Du skal dog ha pluss for at det er gjennomsiktig bakgrunn og at den er original, men jeg føler den blir litt for simpel for min del. Men det er en helt grei avatar, som skiller seg ut. 5/10 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Henrik C M er en av mine yndlingstegnerserier, helt lik humor som meg. Derfor fyker du opp på poengskalaen med det samme;) I tillegg ser det ut som om han nettop har gjort noe galt, og føler seg skyldig. Småfrekt! Ikke at jeg synes at alle bilder må være det, men avataren din er kvadratisk noe som passer til dette bildet. Likte at bakgrunnen på bildet ditt matcher resten av forumet. Skal man vurdere navnet også? For i såfall synes jeg kanskje du har et litt kjedelig nick. Personlig ja, vi skjønner vel alle at du heter Henrik og med et etternavn på C, men ikke særlig orginalt. 7,5/10 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Greit. Litt seriøs anmeldelse.. Henrik C: Henrik C bruker et bilde fra en tegneserie kalt M. Tegneserien er relativ morsom, så jeg får tilbakeblikk til den hver gang jeg ser den. Om det er positivt vet jeg ikke, ettersom det heller gir meg en relasjon til tegneserien istedet for personen. Personen ser mot posten og ikke ifra, noe som leder blikket mot posten. Ellers har den en diskre ramme, som hjelper den fra å se missplassert ut. Men jeg tror den hadde gjort seg med avrundede kanter og uten ramme. Ellers har den ingenting med brukernavnet å gjøre. Var det bra? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Var det bra? Haha jeg var før deg;) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Aces - Dårlig format - Ikke så god kvalitet + Stilig motiv - Ramme 3/10 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Lurvefranzen - Var litt vanskelig å se om det er skjegg eller ikke, det svarte som henger med munnen. Men det kan godt være at det bare er meg. + Stilige bakgrunn + Ramme + Helt grei person 9/10 - Vet at dette ikke var den beste vurderingen, men men. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 aleksanderro: + Artig med eget navn på avataren. +/- helt greit kvalitet. - Synes ikke fargene sto helt i stil med bakgrunder, men det er sikkert bare meg. + God ramme. - Litt kjedelig. En helt ok avatar. 6/10 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Uberkvaal: Herlig blasfemisk. Rett og slett herlig! Smelter pent inn med forumfargen, hvilket er positivt. Vil gi denne 7/10, konseptet er for simpelt til å nå helt til topps, men det funker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Anathema Imo en av forumets kuleste avatarer. Utrolig kult motiv, med ramme. Forbinder den avataren med deg, og det trekker ikke veldig ned? For å pirke så KUNNE den vært litt skarpere, men siden forumet makser på 80x80 så kan man vel ikke forvente mer, og den ligger LANGT over snittet her 9/10! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Edge: Fin avatar, grei dame, fin ramme, fin kvalitet: 8/10 poeng Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Sameboe + Beste laget i verden + Anderson - Kvalitet - Størrelsen 5/10 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Raste: God kvalitet og fin størrelse. Den doble rammen funker også bra i motsetning til mange andres avatarer. Får pluss for Ronaldo og laget han representerer. 8/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 E-Wok +George Costanza! +Bra kvalitet +Ramme +80x80 +Kjenner deg igjen -Ingenting egentlig 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå