Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke folk legge i hvert fall litt arbeid i vurderingene sine?

 

Flesteparten av dem er farlig lite konstruktive. Sånn:

"+/- bilde av *ting omtaleren liker/ikke liker*

+ ramme (hvordan kan slikt gi plusspoeng, egentlig?)

+ *tilfeldig valgt vagt rosende uttrykk ("pen" er en klassiker)*

- har ikke det lille ekstra (denne går igjen på så godt som alle 9/10-omtaler)

- *negative uttrykk som alene sier fint lite om avataren (teit, harry, kjedelig osv.)*"

 

Fint om folk kunne vært litt mer detaljerte og, ja, kanskje til og med brukt fullstendige setninger. Blant annet fargoth, Runar og Snorre må jeg si skiller seg postitivt ut i så måte; lær av dem.

 

 

Red.: Drepte visst tråden helt med den oppfordringen. :wee:

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Centuss:

Smiley som smiler, men den er ikke gul, den har det norske flagget som bakgrunn.

Det er en litt spennende og annerledes variant, men jeg er ikke helt sikker på om den falt veldig i smak hos meg.

Du skal dog ha pluss for at det er gjennomsiktig bakgrunn og at den er original, men jeg føler den blir litt for simpel for min del.

Men det er en helt grei avatar, som skiller seg ut.

 

5/10

Lenke til kommentar

Henrik C

M er en av mine yndlingstegnerserier, helt lik humor som meg. Derfor fyker du opp på poengskalaen med det samme;) I tillegg ser det ut som om han nettop har gjort noe galt, og føler seg skyldig. Småfrekt! Ikke at jeg synes at alle bilder må være det, men avataren din er kvadratisk noe som passer til dette bildet. Likte at bakgrunnen på bildet ditt matcher resten av forumet. Skal man vurdere navnet også? For i såfall synes jeg kanskje du har et litt kjedelig nick. Personlig ja, vi skjønner vel alle at du heter Henrik og med et etternavn på C, men ikke særlig orginalt.

 

7,5/10

Lenke til kommentar

Greit. Litt seriøs anmeldelse..

 

Henrik C:

 

Henrik C bruker et bilde fra en tegneserie kalt M. Tegneserien er relativ morsom, så jeg får tilbakeblikk til den hver gang jeg ser den. Om det er positivt vet jeg ikke, ettersom det heller gir meg en relasjon til tegneserien istedet for personen.

Personen ser mot posten og ikke ifra, noe som leder blikket mot posten. Ellers har den en diskre ramme, som hjelper den fra å se missplassert ut. Men jeg tror den hadde gjort seg med avrundede kanter og uten ramme.

Ellers har den ingenting med brukernavnet å gjøre.

 

 

Var det bra?

Lenke til kommentar

Anathema

 

Imo en av forumets kuleste avatarer. Utrolig kult motiv, med ramme. Forbinder den avataren med deg, og det trekker ikke veldig ned? :wee: For å pirke så KUNNE den vært litt skarpere, men siden forumet makser på 80x80 så kan man vel ikke forvente mer, og den ligger LANGT over snittet her :)

 

9/10!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...