Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en krokanrull og en åpen krokanrull, ja.

 

JumboJet:

+ Passer til navnet

+ Enkel, men samtidig pen avatar

- Bildet er kuttet litt på flyets nese og venstre vinge

- Jeg synes svart bakgrunn passer dårlig til designet her, hva med å reversere fargene?

 

Gidder ikke gi poeng, det er meningsløst.

post-26420-1199025840.jpg

Lenke til kommentar

Vrengtpolvott:

+ Er det et selvportrett?

+ Kult og mystisk

+ Kjenner deg igjen

+ Fine kontraster

- Litt kjedelig kanskje pga den ikke skiller seg sånn veldig ut hvis jeg blar fort nedover sidene

Allt i allt en fin avatar, men jeg føler alikevell at den mangler det lille ekstra. Hvis den hadde hatt farger kanskje den hadde skilt seg mer ut. Det er mulig det er derfor jeg synes den kan bli litt kjedelig, men med farger ville ikke avataren hatt så fine kontrster som den har nå. Jeg ser ikke noe ansikt, noe som gjør meg litt nyskjerrig. 8/10

Lenke til kommentar

Jokkulf

 

+ Stilige farger

+ Kul ramme

+ Veldig høy kvalitet

+ Godt bilde (perspektiv)

+ Lett gjenkjennelig

 

+/- Ingen anelse om hvem det er

 

En veldig stilig og lett gjenkjennelig avatar, av høy kvalitet. Jeg vet med en gang hvem som skriver når jeg ser avataren, som er en veldig viktig del av avatarfunksjonen. Farger og ramme klaffer bra sammen med undertegnedes forumtema :)

 

9,8/10

Lenke til kommentar

Du skal vel egentlig være konstruktiv, men ved nærmere ettertanke er i grunn det der helt på høyde med de fleste andre vurderingene her inne.

 

cmi: At bakgrunnen ikke er gjennomsiktig gjør at avataren bryter veldig med forumdesignet, noe som er veldig irriterende. I tillegg er selve tegningen ganske kjedelig, og jeg tror kanskje det blir litt for mye for et lite 80x80-bilde. Speilvendes burde den òg.

 

Unngår så vidt strykkarakter.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...