JumboJet84 Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Krokanrull: + Fin ramme. - klarer ikke å se hva som er på bildte. Er det en krokanrull? 4\10. Endret 30. desember 2007 av JumboJet84 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er en krokanrull og en åpen krokanrull, ja. JumboJet: + Passer til navnet + Enkel, men samtidig pen avatar - Bildet er kuttet litt på flyets nese og venstre vinge - Jeg synes svart bakgrunn passer dårlig til designet her, hva med å reversere fargene? Gidder ikke gi poeng, det er meningsløst. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Dahl +Bra tegning +Pene farger +Ramme +Kjenner deg igjen -Ingenting egentlig 10/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er ikke et jødisk symbol. Den jødiske Davidstjerna har 6 tupper. Ah, you got me Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Vrengtpolvott: + Er det et selvportrett? + Kult og mystisk + Kjenner deg igjen + Fine kontraster - Litt kjedelig kanskje pga den ikke skiller seg sånn veldig ut hvis jeg blar fort nedover sidene Allt i allt en fin avatar, men jeg føler alikevell at den mangler det lille ekstra. Hvis den hadde hatt farger kanskje den hadde skilt seg mer ut. Det er mulig det er derfor jeg synes den kan bli litt kjedelig, men med farger ville ikke avataren hatt så fine kontrster som den har nå. Jeg ser ikke noe ansikt, noe som gjør meg litt nyskjerrig. 8/10 Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jokkulf + Stilige farger + Kul ramme + Veldig høy kvalitet + Godt bilde (perspektiv) + Lett gjenkjennelig +/- Ingen anelse om hvem det er En veldig stilig og lett gjenkjennelig avatar, av høy kvalitet. Jeg vet med en gang hvem som skriver når jeg ser avataren, som er en veldig viktig del av avatarfunksjonen. Farger og ramme klaffer bra sammen med undertegnedes forumtema 9,8/10 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Bakoversveis +du har avatar +Avataren har en fin farge -noe med den jeg ikke liker Totalt så vil jeg si en 5/10 så midt på treet Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Dranc +Mario -Stygg karikatur -Dårlig kvalitet -Ikke ramme 3/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Vrengtpolvott Skummel avatar. Kul. Tyder jeg den rett så er det en overkropp med hvitt slips og krage, samt sort jakke. Litt Reservoir Dogs-klasse over den. Bra med ramme, samt 80x80! Her er det lite å trekke for! 10/10! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 egde Nyyydelig dame, 10/10 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Håks +Solid Snake +Ramme +Fin kvalitet -Ingenting 10/10 glatt! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Et kult og kunstnerisk bilde, men blir litt kjedelig.. Mangel på symmetri får det også til å se rotete ut.. 6-7/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Negotiation +Ramme +Bra kvalitet -Tja.. 8/10 Endret 30. desember 2007 av Banjaluka Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Banjaluka + Motivet passer bra i svart/hvit utforming + Liker uttrykket/stemningen til hodeskallene + Ramme og 80x80 - Kan se litt uklart ut, men det er bare pirk 9/10 Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Hva syns folket om denne?? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 At du skal følge reglene i tråden. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) hehe ok da kan vel du fortelle meg reglene jeg har brutt?? Stod minimalt med regler i første post... er ikke dette en tråd for og få avataren vurdert? Endret 30. desember 2007 av cmi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vel, du klarte å bryte den eneste regelen, faktisk. "Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren." Skriv noe om shadowlands sin avatar, så tar noen din. Endret 30. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) ooooooo det skal vi da klare (Skarstad) Syns avataren din er litt kjedlig, men samtidig litt kul. 5/10 Sånn?? nå kan noen ta min Endret 30. desember 2007 av cmi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Du skal vel egentlig være konstruktiv, men ved nærmere ettertanke er i grunn det der helt på høyde med de fleste andre vurderingene her inne. cmi: At bakgrunnen ikke er gjennomsiktig gjør at avataren bryter veldig med forumdesignet, noe som er veldig irriterende. I tillegg er selve tegningen ganske kjedelig, og jeg tror kanskje det blir litt for mye for et lite 80x80-bilde. Speilvendes burde den òg. Unngår så vidt strykkarakter. Endret 30. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå